تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا در آینده نزدیک

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تلاش شهرداری تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا و تأسیسات آن در کوتاه ترین مدت است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان مکانی در شأن خانواده‌های شهدا، توسط شهرداری اصفهان احداث شده است.

وی افزود: قرار بود سال ۹۵ پروژه سالن اجتماعات گلستان با همکاری شهرداری اصفهان، استانداری و بنیاد شهید احداث شود از این رو شهرداری فعالیت عمرانی پروژه را آغاز و در مرحله نخست پارکینگ پروژه را احداث کرد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: با توجه اینکه استانداری به تعهدات خود عمل نکرد و بنیاد شهید نیز تنها برای اسکلت فضایی پروژه ورود کرد از این رو شهرداری در این دوره مدیریت شهری تصمیم گرفت به لحاظ اهمیت پروژه برای اجرا و تکمیل آن اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با کاربری سالن اجتماعات مذهبی و اجتماعی در شأن مردم شهیدپرور اصفهان و با هدف تکریم خانواده شهدا با سازه‌ای خاص و طراحی متفاوت در حال احداث است، گفت: گلستان شهدا یکی از مکان‌های مهم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود.

مظفر با بیان اینکه سالن اجتماعات گلستان شهدا حدود پنج هزار متر مربع فضا دارد، ادامه داد: در این پروژه رواق‌ها به مساحت دو هزار مترمربع و پارکینگ ضلع شرقی به وسعت ۱۲ هزار و ۴۰۰ متر وجود دارد که تاکنون شش هزار متر پارکینگ آزادسازی و عملیات عمرانی آن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراحل ساختمانی پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا رو به اتمام است و در آینده نزدیک مراسم رسمی افتتاح آن برگزار می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه اقدامات تکمیلی این پروژه تجهیز امکانات صوت، نور، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی است تا برای برگزاری همایش‌ها با استانداردهای خاص بهره‌برداری شود، گفت: تلاش شهرداری تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا تا دو ماه آینده است.

وی اظهار کرد: در رواق غربی سالن اجتماعات (مشرف به گلستان شهدا) ساختمان‌هایی وجود داشت که پس از بازدید امام جمعه اصفهان و پیشنهاد وی، شهرداری حدود یک هزار مترمربع ساختمان تجاری و فرهنگسرا را تخریب و برای پروژه آزادسازی کرد که با توجه به طولانی شدن عملیات تخریب، امکان تکمیل رواق غربی همزمان با سالن اجتماعات وجود ندارد و نماکاری رواق تا سه ماه آینده انجام می‌شود تا سالن اجتماعات با تمام امکانات در اختیار خانواده شهدا و شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 445847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.