اولین تلویزیون روستایی کشور راه‌اندازی شد

شبکه تلویزیونی روستا تی‌وی که در راستای شعار سال افتتاح شد سعی دارد با نمایش زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم روستاییان و با محوریت فرهنگ روستا به تولید برنامه‌ها و محتوای جذاب بپردازد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی روستا تی‌وی، این شبکه تلویزیونی که به تازگی راه اندازی شده در تلاش است با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو زیبایی‌های زندگی و آداب و رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی و اقتصادی به تصویر در آورد.

در اساس‌نامه و راهبرد اساسی این شبکه تلویزیونی، ارائه برنامه‌ها و محتوای جذاب متناسب با دیدگاه روز و با محوریت فرهنگ روستا، آموزش، اقتصاد روستا و سبک زندگی تعریف شده است.

گسترش فناوری‌های نوین در عرصه کسب و کارهای روستایی و اقتصاد پایدار، نمایش ظرفیت‌هایی اقتصادی، اجتماعی و غیره موجود در روستاها، طراحی یک سیستم تلویزیون اینترنتی برای روستاها و تجمیع محتوا پراکنده تولید شده با موضوع روستا در فضای مجازی از دیگر اهداف این شبکه تلویزیونی بشمار می‌رود.

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی، همکاری همه‌جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف جدی شبکه اینترنتی روستا تی وی است.

این شبکه تلویزیونی در راستای شعار رونق و جهش تولید و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر نظر پارک علم و فناوری و مرکز رشد و با مجوز رسمی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر راه‌اندازی و اجرا شد و قرار است رسماً ۲۳ مهر آغاز بکار کند.

کد خبر 445697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.