ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران از کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان‌های ناجا

رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا از ارزیابی کیفیت خدمات در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا با نظرسنجی از بیماران و مراجعان در سایت اینترنتی این اداره خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از به گزارش پایگاه خبری پلیس، زینب تابان‌نژاد، اظهار کرد: یکی از ابزارهایی که می‌تواند برای کسب اطلاعات از رعایت اصل بیمار محوری در مراکز درمانی مفید باشد، پرسشنامه‌های رضایت سنجی از بیماران و همراهان است.

رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا افزود: برای اطلاع از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های تابعه معاونت بهداد ناجا علاوه بر ارائه پرسشنامه‌های نظرسنجی به مراجعان و بیماران امکان نظرسنجی اینترانتی در سایت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی درمانگاه قائم (عج) و دندانپزشکی امام علی (ع) ناجا فراهم شد.

وی افزود: گیرندگان خدمت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.teb.police.ir و پاسخ به سوالات نظرسنجی نظرات خود را در خصوص کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در مرکز درمانی مورد نظر ثبت کنند.

تابان‌نژاد خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌های احصاء شده توسط مسئول رضایت سنجی هر مرکز درمانی، جمع آوری و نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات تعاملی طرح و پس از ارزیابی در ابعاد رفتاری و عملکردی در سه دسته خوب، متوسط و ضعیف درجه بندی می‌شوند.

کد خبر 445097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جبار محمدی کد ملی ۵۹۶۹۴۹۷۹۷۵ BR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    با تشکر و قدر دانی فراوان از پرسنل بیمارستان حضرت ابوالفضل کرمانشاه بخصوص بخش مردان سرپرستار آقای اسماعیلی و پرسنل درمان آقایان رشیدی .میرزایی و خانمها رشتیانی و جعفری
  • الناز مهدوی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    بیمارستان حضرت ابوالفضل کرمانشاه بخش زنان و زایمان از نظر بهداشت و تمیزی خیییلی ضعیفه بود.این بخش جاییه ک تمیزیش باید جز اولویت ها باشه چون خانمایی ک زایمان کردن مستعد عفونت هستن.سرویس بهداشتی اتاقش ک دقیقا مثل سرویس های توی راه بود.توالت فرنگی ک باید جنسش چینی و بهداشتی باشه ازین مدلای جمع شو بود ک روی توالت ایرانی گذاشته بودن ک اونم دیواره نداشت.سرویس بهداشتی توی طبقه همکف بود مایع دستشویی نداشت.خدماتی های اونجا هم تی رو توی دستشویی آب میکشیدن و کف زمین میکشیدن.هم تختی من مرخص ک شد تا روز بعدش کسی نیومد ک تختشو تمیز کنه و لباسارو برداره.تازه اینم با تذکر ما اومدن وگرنه کسی توجه نمیکرد.خلاصه اصلا راضی نبودم.امیدوارم پیگیری بشه