وبینار آموزشی "شخصی سازی اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی"

وبینار آموزشی "شخصی سازی اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی" به همت فرهنگسرای رسانه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای رسانه اظهار کرد: حجم فزاینده اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی منجر به تعبیه الگوریتم‌هایی از سوی پلتفرم‌ها شده که نهایتاً فضای شخصی سازی شده‌ای را برای هر کاربر شکل داده است و بواسطه افزایش حضور کاربران در فضای مجازی آشنایی با مبحث شخصی سازی اطلاعات ضروری به نظر می‌رسد.

وی از برگزاری وبینار آموزشی "شخصی سازی اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی" خبر داد و افزود: این وبینار با ارائه محمدحسین آزادی، پژوهشگر حوزه رسانه‌های اجتماعی در ساعت ۱۷ روز شنبه_ ۲۹ شهریورماه برگزار می‌شود؛ علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این وبینار از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/esf-farhang/fan توسط مرورگر کروم وارد کارگاه شده و گزینه مهمان را انتخاب کنند.

مدیر فرهنگسرای رسانه همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی در ترم پاییز خبر داد و تصریح کرد: فرهنگسرای رسانه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوره‌های آموزشی خود را تعداد محدود هنرجو و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

شفیعی ادامه داد: در این فصل کارگاه‌های خبرنویسی، گزارش نویسی، فن بیان و عکاسی برگزار می‌گردد که علاقمندان می‌توانند از طریق سایت http://www.esfahanfarhang.ir به صورت اینترنتی تا ۳۱ شهریور ماه ثبت نام کنند؛ همچنین شماره تلفن ۸-۳۵۵۴۴۰۹۶ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان با موضوع رسانه است.

کد خبر 444826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.