همه چیز درباره اپل واچ SE + معرفی و قیمت

شرکت اپل ساعت هوشمند ارزان و مقرون به صرفه خود با نام Apple Watch SE را معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، پیش‌تر دو افشاگر معروف به نام جان پراسر و کومیا پیش بینی کرده بودند که ساعت هوشمندی ارزان قیمت از شرکت اپل در حال ساخت است و به زودی معرفی و روانه بازار می‌شود. در آخرین مراسم رونمایی اپل این اتفاق افتاد و برای اولین بار شاهد استفاده از عبارت SE در محصولات سری اپل واچ هستیم. اپل با معرفی این محصول قصد دارد محبوبیت ساعت‌های هوشمند خود را بیش از پیش افزایش دهد و امکان دسترسی افراد بیشتری را به اپل واچ فراهم کند.

معرفی و مشخصات اپل واچ SE

اپل واچ SE در مدل‌های بلوتوث و سلولار وارد بازار می‌شود، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به همراه داشتن گوشی هوشمند خود نخواهید داشت. این محصول مانند برادر گران قیمت خود اپل واچ به قابلیت‌هایی مانند قطب‌نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قابلیت تشخیص سقوط مجهز شده، با این حال فاقد قابلیت ECG است که با توجه به قیمتش، نمی‌توان چندان به آن خرده گرفت.

اگرچه کاربران در این محصول به چیپ S6 دسترسی ندارند، با این حال پردازنده S5 با دو هسته نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و تقریباً جدید محسوب می‌شود. در حقیقت عملکرد این ساعت هوشمند مشابه با اپل واچ سری ۵ است. این ساعت هوشمند از سیستم عامل WatchOS 7 که اپل در کنفرانس WWDC 2020 رونمایی کرد، بهره می‌برد.

رنگ‌های اپل واچ SE

این اپل واچ در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی روانه بازار می‌شود. اپل واچ SE با تمام بندهای اپل واچ شامل گزینه‌های جدید Solo Loop سازگار خواهد بود.

قیمت اپل واچ SE

این ساعت هوشمند جدید با قیمت ۲۷۹ دلار رأی مدل بلوتوثی و ۳۲۹ دلار برای نسخه سلولار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و کاربران به بسیاری از ویژگی‌های سری ۶ با قیمت ۳۹۹ دلار دسترسی پیدا می‌کنند که آن را تبدیل به یک محصول مناسب برای افراد با بودجه محدود می‌کند. اگر چنین مبلغی برای شما زیاد است، می‌توانید اپل واچ سری ۳ را با قیمت ۱۹۹ دلار خریداری کنید، البته این محصول قدیمی شده و همچنین پردازنده ضعیف‌تری دارد.

کد خبر 444384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    8 1
    اقا یه سوال به چه گوشی هایی وصل میشه