ارسال ۳۲۲ پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان برای طراحی یک سامانه

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۲۲ پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان رسیده که از این تعداد ۳۷ پیشنهاد قبول شده و ۱۱۷ پیشنهاد نیز در مرحله بررسی است.

مرتضی نصوحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نظام پیشنهادها مجموعه‌ای پویا در بدنه مدیریت شهری است که مأموریت آن انتظام فرآیند ایده‌پردازی با هموار کردن مسیر دریافت، تحلیل و برون‌داد ایده در شهرداری اصفهان است.

وی افزود: نظام پیشنهادها طبقه خالق، نخبگان، نهادها و شرکت‌ها، کارگزاران شهری، شهروندان و گردشگران را مخاطب خود دانسته و شهر و شهروند را بهره‌بردار آن می‌داند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مجموعه ضمن اعتقاد به تأثیر اندیشه‌های نو در تحقق توسعه پایدار شهری به دنبال ایفای نقشی فعال در تصمیم‌سازی‌های مدیریت شهری و تحقق مدیریت مشارکتی در شهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۲۲ پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان رسیده است، گفت: از این تعداد ۳۷ پیشنهاد قبول شده و ۱۱۷ پیشنهاد نیز در مرحله بررسی است.

نصوحی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ کمیته فعال در نظام پیشنهادها تعریف شده که شامل کمیته‌های معاونت‌ها، مناطق، مدیریت‌های حوزه شهردار، سازمان‌ها و تعدادی از شرکت‌های وابسته است.

وی با بیان اینکه پیشنهادها پس از ثبت در سامانه، با توجه به موضوع به کمیته‌های تخصصی ارجاع داده شده و پس از بررسی در صورت تأیید بر اساس ملاک‌های مشخصی امتیازدهی می‌شود، خاطرنشان کرد: پیشنهادات ارائه شده در صورت کسب حداقل امتیاز ۴۰ مشمول پاداش نقدی و غیرنقدی می‌شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان افزود: مخاطبان نظام پیشنهادها شامل کارکنان شهرداری در تمام سطوح شغلی و در تمامی مجموعه‌های شهرداری، اندیشکده‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، شهروندان و گردشگران است.

وی تاکید کرد: سامانه دسترسی ثبت پیشنهاد در حوزه شهروندی در حال بهبود و طراحی است که با راه‌اندازی آن در آینده بسیار نزدیک، امکان ثبت آسان پیشنهاد برای شهروندان خلاق اصفهان فراهم خواهد شد.

کد خبر 444364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.