افزایش ۲.۵ برابری سرانه هر شهروند سمنانی

شهردار سمنان از جهش حدود ۲.۵ برابری در فاکتور سرانه درآمدی هر شهروند و بر اساس تفریغ بودجه سال‌های ۹۶ لغایت سال ۹۸ خبر داد.

سید محمد ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شرایط فعلی حاکم بر اقتصاد کشور، مدیران شهری باید مجموعه‌ای از تغییرات را در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و درآمدی ایجاد کنند.

وی افزود: فراز و نشیب‌های اقتصادی، تحریم، نبود ثبات قیمت‌ها، افزایش انتظارات شهروندان و کاهش درآمد، شهرداری را با چالش‌های مهم و اساسی مواجه کرده است.

شهردار سمنان تصریح کرد: با توجه به تمامی مشکلات موجود بر اساس بررسی‌ها و سنجش‌های شده از فاکتور سرانه درآمدی هر شهروند و بر اساس تفریغ بودجه سال‌های ۹۶ لغایت سال ۹۸، برای هر شهروند جهش حدود ۲.۵ برابری داشتیم که عدد قابل توجهی است.

ناظم رضوی با بیان اینکه نقدهای فاقد اعتبار و نه چندان علمی مانع پیشرفت و توسعه شهری است، گفت: شهرداری جای اعمال سلایق شخصی نیست. کارها در این دستگاه باید بر اساس منطق و اصول علمی و با هدف ارائه بهترین خدمات به همه شهروندان انجام شود.

ناظم‌رضوی خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌ها در سطح شهر به صورت تک پروژه‌ای و تک مقیاس در حال اجراست، اما چندین پروژه شاخص شهرداری شامل پهنه شرقی، امامزاده یحیی، خیابان امام و بازار، طرح تفصیلی، فاضلاب شهری و ورودی‌های شهر از مهمترین پروژه‌های شهرداری هستند که مقدمات اولیه اجرای آنها انجام شده و امیدواریم بخشی از آن هر چه سریع‌تر به مرحله اجرا برسد.

کد خبر 444141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.