حناچی برای جابجایی نیروهای شرکت شهر سالم تذکر گرفت

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: چرا در این شرایط به جای اینکه قدردان خدمات کادر پزشکی و کارمندان کلینیک‌ها باشیم بیشتر موجبات نارضایتی آنها را فراهم می‌کنیم؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا صدراعظم نوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران در تذکری درباره تصمیمات و مدیریت شرکت شهر سالم اظهار کرد: در حالی که در دوران پر ریسک و سخت شیوع کرونا قرار داریم و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد و تقدیر و تشکر از کادر درمان حداقل وظیفه جامعه به ویژه مدیران و دست‌اندرکاران است اما خبردار شدیم که بخشی از پزشکان مجرب و نیروهای خدوم و باسابقه شهرداری به دلیل نحوه مدیریت از این مجموعه‌ها خارج می‌شوند در حالی که به دلیل تجربه و تخصصی که دارند باید حفظ شوند.

وی ادامه داد: در شرایطی که نیروهای شهرداری و کل دولت موظف به دورکاری هستند، به‌جای تحقق این امر در شهرداری، ما شاهد جابه‌جایی دستیاران از کلینیک‌ها هستیم که موجب نارضایتی آنها را فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اضافه کرد: نمی‌دانم علت این جابجایی‌ها چیست و در این شرایط به جای اینکه قدردان زحمات کادر پزشکی و کارمندان کلینیک‌ها باشیم بیشتر موجبات نارضایتی آنها را فراهم می‌کنیم.

نوری از شهردار تهران درخواست کرد نسبت به وضعیت این پرسنل دستور پیگیری عاجل داده و سعی کند نیروهای شایسته را در یک مجموعه حفظ و حراست کند.

کد خبر 444029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.