بخشش برادر زن قاتل در گلستان پس از ۱۱ سال

ماجرای تیراندازی به سمت پلیس آبادان، سقوط مرد کرجی از طبقه نهم، مرگ تلخ دو خواهر بمی در تصادف، خودکشی دختر جوان در رباط کریم، بخشش برادرزن قاتل در گلستان، غرق شدگی دختر بچه شیرازی در استخر و حمله خرس وحشی به مرد پیرانشهری را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سارق خشن با کلت کمری به مأمور گشت شلیک و وی را مجروح کرد.

این حادثه در منطقه کوی کارگر آبادان به وقوع پیوست. طی تماس تلفنی با مرکز پلیس ۱۱۰ آبادان حدود ساعت یک بامداد مبنی بر دستگیری یک سارق توسط اهالی منطقه کوی کارگر آبادان بلافاصله مأمورین گشت کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

در این حادثه مردی میانسال و خشن توسط اهالی دستگیر شده بود که مردم مدعی شدند، این فرد را به دلیل سرقت دستگیر کرده‌اند.

زمانی که مأمور گشت قصد انتقال متهم به کلانتری را داشت متهم درون خودروی پلیس که در حال حرکت بود در اقدامی جنون آمیز اقدام به خلع سلاح مأمور پلیس کرد و سپس با آن به سوی مأمور جوان داخل خودرو شلیک کرد.

فرد ضارب توسط نیروهای پلیس دستگیر شد و مأمور مضروب برای انجام مداوا به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت که پس از انتقال مأمور پلیس به بیمارستان و اقدامات اولیه پزشکی، وضعیت وی مطلوب اعلام شد و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سقوط مرد کرجی از طبقه نهم

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: یک کارگر ساختمانی از طبقه نهم یک ساختمان در منطقه مهرشهر سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام سقوط یک کارگر ساختمانی در منطقه مهرشهر کرج به داخل حیاط منزل این شهروند، بلافاصله گشت کلانتری ۲۲ مهرشهر به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد یک کارگر ساختمانی در حین کار کردن در طبقه نهم یک ساختمان نیمه کاره به علت بی احتیاطی و نبودن حفاظ مراقب از بالا به حیاط خانه کناری سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارسال شد.

مرگ تلخ دو خواهر بمی در تصادف

فرمانده انتظامی شهرستان بم از تصادف یک دستگاه خودروی ام وی ام با پراید در کیلومتر ۱۵ محور فرعی بم_دولت‌آباد خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر مجروح و سه نفر کشته شدند.

اکبر نجفی افزود: راننده و سرنشین خودرو ام وی ام خواهران ۲۲ و ۲۸ ساله بودند که در دم فوت شدند و راننده پراید مردی ۳۳ ساله که فوت شده و سرنشین آن به شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بم در پایان گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

خودکشی دختر جوان در رباط کریم

دختر ۱۷ ساله در رباط کریم به دلایل نامعلوم خودکشی کرد. یک مقام ارشد انتظامی در این زمینه گفت: دختر ۱۷ ساله رباط کریمی واقع در محله آبشناسان برای پایان دادن به زندگی، خود را در خانه به دار آویخت.

وی ادامه داد: این حادثه توسط یکی از همسایگان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و آتش نشانی رباط کریم اعلام شده بود و علت خودکشی مشخص نیست و در دست بررسی است.

بخشش برادر زن قاتل در گلستان پس از ۱۱ سال

رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: فردی که ۱۱ سال پیش در دعوای خانوادگی شوهر خواهرش را به قتل رسانده بود در آستانه اجرای حکم اعدام بخشیده شد.

احمد جعفری اظهار کرد: پس از قتل، پدر و مادر مقتول و همسرش که خواهر قاتل بود تقاضای قصاص کردند که با صدور حکم اعدام، پرونده برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرا ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته بزرگان و خیرین بارها برای جلب رضایت اولیای دم واسطه شدند، اما بی نتیجه بود و خانواده مقتول بر اجرای حکم قصاص پافشاری می‌کردند.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان ادامه داد: پس از پیگیری‌های مستمر بالاخره در جلسه‌ای که با حضور بزرگان و ریش سفیدان در منزل مرحوم برگزار شد خانواده مقتول قاتل را بخشیدند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند. این یازدهمین محکوم به قصاص است که امسال با گذشت خانواده مقتول و پادرمیانی شورای حل اختلاف فرصت دوباره برای زندگی و جبران اشتباهات یافته است.

غرق شدگی دختربچه شیرازی در استخر

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اظهار کرد: حادثه غرق شدگی کودک دو ساله‌ای در شیراز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اعلام شد و بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

محمد جواد مرادیان افزود: تکنسین‌های اورژانس با کودک دو ساله‌ دچار غرق شدگی در استخر روبرو شدند که علائم حیاتی نداشت و توسط همراهان از آب خارج شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله احیای قلبی ریوی آغاز شد، اما علی‌رغم تلاش تکنسین‌های اورژانس جان کودک برنگشت.

رئیس اورژانس استان فارس به والدین تاکید کرد: هنگام حضور در کنار استخرها، آب انبارها، کانال‌های آب و رودخانه‌ها مواظب فرزندان خود باشند و از آن‌ها غافل نشوند تا شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم، از ابتدای امسال تاکنون ۵۶ نفر در آب‌ها، دریاچه‌ها و استخرهای کشاورزی استان فارس جان باختند.

خرس وحشی مرد پیرانشهری را درید

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: یک شهروند ۵۵ ساله این منطقه که به ارتفاعات "کانی‌لوسه" رفته بود، مورد حمله خرس خشمگین قرار گرفت و از ناحیه دست و پا مصدوم شد.

مجید کاسیان‌زاده افزود: پس از این حادثه و تماس حاضران با اورژانس، نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی "کوپر" بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش نیروهای اورژانس فرد مصدوم به بیمارستان پیرانشهر منتقل شد و اکنون تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد و حال عمومی او مساعد است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر تاکید کرد: حضور در برخی ارتفاعات موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود و باید با افرادی که منطقه را خوب می‌شناسند و خطرات احتمالی آن را می‌دانند، اقدام به کوهپیمایی شود.

کد خبر 443973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.