گزارش تخلف انتخاباتی نداشته‌ایم

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان لنجان گفت: باتدابیر اتخاذ شده در شورای تامین و کمیته انتخابات و تمهیدات امنیتی اتخاذ شده فضای آرامی را طی مدت گذشته شاهد بودیم.

کمال نوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: براساس هماهنگی های انجام شده سازماندهی و توزیع صندوق های اخذ رای در ۱۳۹ شعبه ساعت شش صبح آغاز و براساس قانون انتخابات، راس ساعت هشت صبح فرآیند اخذ رای در شهرستان لنجان آغاز شد.

وی با بیان اینکه ارتباط ۱۳۹ شعبه اخذ رای با سامانه جامع انتخابات برقرار است، افزود: زمان دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان از سوی ستاد انتخابات از ساعت ۸صبح لغایت ۱۸ تعیین شده است، امیدواریم با حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رای مشارکت خوبی را در این دوره از انتخابات شاهد باشیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنجان با بیان اینکه همه تلاش مجریان و دست اندرکاران، برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در این شهرستان است، تصریح کرد: دو هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، امنیتی، نظارتی و ناظران بهداشتی در این دوره از انتخابات مشغول فعالیت هستند تا انتخاباتی سالم را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارش تخلف نداشته‌ایم، ادامه داد: ۱۸۸حدود  هزار  نفر در شهرستان لنجان واجد شرایط رای هستند و باید گفت باتدابیر اتخاذ شده در شورای تامین و کمیته انتخابات و تمهیدات امنیتی اتخاذ شده فضای آرامی را طی مدت گذشته شاهد بودیم.

نوری با بیان اینکه همه اعضای شعب ملزم به استفاده از ماسک،  دستکش و رعایت فاصله ۱.۵ تا ۲ متری از یکدیگر هستند ، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و براساس هماهنگی های انجام گرفته در کمیته های زیر مجموعه ستاد هماهنگی امور اجرایی انتخابات کمیته بهداشت با نظارت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان گندزدایی شعبه اخذ رای در سه مرحله توسط شهرداری ها، دهیاری ها و عوامل بهداشتی در سه مرحله انجام می شود.

وی عنوان کرد: استفاد از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده در اختیار عوامل اجرایی شعب قرار گرفته است و با پایان یافتن انتخابات شعب زدعفونی و گندزدایی خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لنجان خاطرنشان کرد: از مردم عزیز شهرستان لنجان درخواست می کنیم حضور خود در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی موکل نکنند چراکه نیاز است پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت شهروندان رعایت شود.

کد خبر 443669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.