اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای سرویس مدارس/ مهار ۲ آتش سوزی گسترده در رفسنجان

در این بسته خبری از بهسازی جاده قمصر تا ثبت وام کرونا برای تاکسیرانان قزوین و تسریع پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بستان‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بهسازی جاده قمصر

امین چناری، مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان از بهسازی لاین رفت و برگشت جاده قمصر و خروجی شهرک ۲۲ بهمن کاشان خبر داد.

ثبت وام کرونا برای تاکسیرانان قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان تقاضا تسهیلات حمایتی ناشی از شیوع ویروس کرونا توسط تاکسیرانان این شهر در سامانه کارا ثبت شده است.

آتش گرفتن یک مسجد در خرمشهر

میلاد جعفری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر گفت: اتصال برق مسجدی در خیابان امیرکبیر این شهر موجب بروز آتش سوزی در این مکان شد.

آسفالت ۸۰ هزار مترمربع از معابر سمنان

کوروش حصیرباف، معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سمنان گفت: در شش ماهه دوم سال ۹۹ حدود ۸۰ هزار مترمربع از معابر هر سه منطقه شهرداری سمنان آسفالت می‌شود.

مهار ۲ آتش سوزی گسترده در رفسنجان

علی رمضانی نژاد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از مهار دو آتش سوزی گسترده با تلاش چندین ساعته آتش نشانان این سازمان خبر داد.

ضمانت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای سرویس مدارس

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با اشاره به ضمانت اجرایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط رانندگان سرویس مدارس، اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، وزارت بهداشت دستورالعمل‌هایی را ابلاغ کرده است که این ابلاغیه‌ها در حوزه سرویس مدارس هم رعایت می‌شود، ما در این زمینه کاملاً تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت هستیم تا بتوانیم با رعایت کامل موارد بهداشتی مانع از شیوع ویروس کرونا در این بخش شویم.

ارسال پیش‌نویس قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها

مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور از تلاش برای اصلاح هرچه سریع‌تر پیش‌نویس اصلاح قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها و ارسال آن به هیأت دولت خبر داد.

میزان زباله تولید شده در ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر گفت: ابهری‌ها روزانه ۸۵ تن زباله تولید می‌کنند.

کد خبر 443668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.