روزنامه‌های ورزشی ۲۰ شهریور؛ نکونام دوباره گزینه تراکتور شد

در حالی که جواد نکونام به تازگی قرارداد خود با فولاد را تمدید کرد تراکتور از او به عنوان گزینه اول خود یاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۰ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "نکونام گزینه اصلی تراکتور در لیگ بیستم" مدعی شد تراکتور به دنبال جواد نکونام سرمربی فولاد برای هدایت این تیم در فصل آینده است، این در حالی است که نکونام به تازگی قرارداد خود را در خوزستان تمدید کرده است.

"گل" با عنوان"عزت و ذلت دست خداست" و با تصویری از عادل فردوسی پور و علی دایی مدعی شد این افراد هرگز از یادها نمی‌روند کسانی که در این سال‌ها همواره بحث آمدن و نیامدن آنها مطرح بوده و فعلاً چند سالی است دور از مستطیل سبز هستند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استعفا نمی‌دهم" مدعی شد سعادتمند در صورت عدم توافق و آمدن استراماچونی از سمت خود در استقلال استعفا نمی‌دهد، اتفاقی که مطمئناً روزهای سختی را برای او رقم می‌زند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "نقل و انتقالات استقلال زیر نظر استراماچونی؟!" مدعی شد که نقل و انتقالات بعضاً عجیب استقلالی‌ها زیر نظر استراماچونی انجام می‌شود و این سرمربی ایتالیایی با توافق با مدیران نقل و انتقالات استقلال را زیر نظر دارد.

"ایران ورزشی" با عنوان"ناآماده‌ها در آسیا" به وضعیت نابسامان استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو در آستانه لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، جایی که حتی در انتخاب سرمربی نیز بعضی تیم‌ها هنوز تکلیف مشخصی ندارند.

"شوت" با عنوان "لیست آسیایی استقلال، کامل شد" به خیز استقلال برای آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، رقابت‌هایی که آبی‌پوشان در آن با سرمربی موقت خود یعنی نامجو مطلق حاضر می‌شوند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"صورتی که با سیلی سرخ شد " به مشکلات مالی سرخ‌پوشان در تأمین بدهی برانکو پرداخت، موضوعی که می‌تواند باعث محرومیت آنها در آینده نزدیک شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "حضور ساکت و نویدکیا اتفاق بزرگی برای سپاهان بود" به اظهارات مهدی کیانی کاپیتان سپاهان پرداخت، کسی که با این اظهارات عملاً قضیه جدایی خود از سپاهان را مختومه کرد.

کد خبر 443474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.