۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶
عضو شورا، فاتحه رشت را خواند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: هرکس در جایگاه تایید رفتار و عملکرد شهردار قرار دارد بداند که فردا در پیش چشم مردم این شهر مسئول است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهراد ذاکری در جلسه علنی شورای شهر رشت با ذکر آیه "انا لله و انا الیه راجعون" اظهار کرد: این را می‌گویم چون حرف‌های امروزم یک مصیبت نامه است. چطور می‌توانم برای خودم و شهرم نگریم که در بدترین شرایط خود قرار دارد.

وی افزود: امروز صبح که از خانه بیرون آمدم به من از ترافیک حاصل از کنده‌کاری خیابان‌ها گفتند، پیگیری کردم که گفتند راهنمایی و رانندگی همکاری نمی‌کند. آقای حاج محمدی مگر در خواب زمستانی آن هم در شهریور ماه فرو رفته‌اید؟ وظیفه شما به عنوان یک شهردار چیست؟ چه کرده‌اید که مصیبت مدیریت شما بر سر من آوار شد زمانی که گفتند برای دستیابی به طبقه مدیریت حضرت عالی باید رمز آسانسور را بلد باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: مگر شما چه کاره‌اید و در چه جایگاهی قرار دارید که امروز سر سفره مردم رشت نشسته‌اید و صاحبخانه باید برای رسیدن به شما هفت خان رستم را فتح کند؟ هنوز سوالات قبلی من را پاسخ نداده‌اید که لایحه یک میلیارد و خرده‌ای بدون قرارداد سال پیشتان را در کمال وقاحت به شورا ارسال می‌کنید تا برای خلاف انجام شده ترک تشریفات بگیرید.

وی ادامه داد: مدیران شهرداری را که برای پاسخگویی و نظارت به کمیسیون‌های شورا احضار می‌شوند تحت فشار قرار می‌دهید تا پاسخگو نباشند؟ چه چیزی را می‌خواهید مخفی کنید؟ مردم رشت بدانید که از روز اول امروز را پیش‌بینی می‌کردم که به ایشان رأی ندادم.

ذاکری افزود: وی همان کسی است که زمانی به دنبال مشاور شدن در همین شهرداری رشت بود و ناگهان شهردار رشت شد. از وی راجع به منزل مسکونی می‌پرسم پاسخ نمی‌دهد، راجع به شائبه‌های مالی مشاور و همدمش می‌پرسم از اساس داشتن مشاور را کتمان می‌کند.

وی خطاب به شهردار رشت ادامه داد: مشاور شما تنها کسی است که به انتخاب صد درصدی خودتان و بدون هیج درخواست و فشار بیرونی مدتها به طور فراقانونی در اتاق شما و در جلساتتان کنارتان حضور داشته، چرا اکنون در قبال اتهاماتی که به او وارد شده سکوت کرده‌اید؟

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: از کجا بدانیم این اتهامات تنها متوجه فقط خود اوست؟ از وضع پروژه‌ها می‌پرسم تنها شوآف تصفیه خانه شیرابه سراوان با هزار مشکل را بیان می‌کند. از راههای تحقق بودجه می‌پرسم انشا می‌خواند. از تخلف برگزاری مناقصه به طور مستند سوال می‌کنم پاسخ نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: نمی‌دانم چهار همکار ما در شورا چگونه با این پاسخ‌ها قانع شدند اما من نمی‌توانم جواب مردم شهرم را بدهم. امروز باید تلاش کنم تا تنها مسیر اشتباه طی شده را تصحیح کنم و شرمسار باشم که نتوانستم جلوی حضور حاج محمدی در شهرداری رشت را بگیرم.

ذاکری با بیان اینکه من تا لحظه آخر به فرایند طرح استیضاح وی ادامه می‌دهم چون به آن اعتقاد دارم، گفت: همکاران من در رشورا، رسانه‌ها، مقامات و دستگاه‌های ناظر و هر کسی که هم اکنون در جایگاه تأیید رفتار و عملکرد حاج محمدی قرار دارد بداند که فردا در پیش چشم مردم این شهر مسئول است و باید پاسخگوی این حمایت نادرست باشد.

کد خبر 443468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.