ممنوعیت بکارگیری مربیان خارجی تنها برای تیم‌های دولتی است

یک عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت مبالغ برای جذب بازیکن و مربی در تیم‌های دولتی از خزانه کشور و جیب مردم عقلانی نبوده و این ممنوعیت برای تیم‌هایی است که از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکن فوتبال خارجی در کشور گفت: در زمینه باشگاه‌های خصوصی که هیئت مدیره مربوط به خود را دارد ما نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم؛ زیرا آن‌ها مبالغ و هزینه‌ها را از جیب خودشان پرداخت می‌کنند.

وی افزود: پرداخت مبالغ برای جذب بازیکن و مربی در تیم‌های دولتی از خزانه کشور و جیب مردم عقلانی نبوده و این ممنوعیت برای تیم‌هایی است که از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند.

این عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اخطار فیفا پیرامون این مصوبه و تهدید به تعلیق فوتبال کشور در صورت لغو نشدن آن، گفت: فیفا نمی‌تواند در این مسئله داخلی کشور دخالت کند و اگر هم در مورد پرونده ویلموتس دخالتی شد، به دلیل ملی بودن آن بوده است.

حسین زهی خاطرنشان کرد: در سطح ملی ممنوعیتی برای جذب مربیان و بازیکنان خارجی نداریم و تنها برای باشگاه‌های دولتی است که از خزانه دولت استفاده می‌کنند.‌

کد خبر 443461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.