شهرداری منطقه ۴ بندرعباس تاسیس می‌شود

شهردار بندرعباس از افزایش مناطق مدیریتی این شهرداری به چهار منطقه و افزایش نواحی شهری به ۱۲ ناحیه خبر داد.

عباس امینی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسئله افزایش مناطق شهری بندرعباس از حدود دو سال قبل در دستور کار قرار داشت و اخیراً به تأیید وزارت کشور رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این تغییرات با هدف ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان انجام شده  است، افزود: با توجه به افزایش جمعیت و همچنین افزایش تراکم شهری، بهبود بستر اداری و ارائه خدمات مطلوب به شهر و شهروندان در دستور کار قرار داشته که اضافه شدن یک منطقه مدیریت شهری در همین راستا بوده است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مناطق شهری این شهرداری از سه به چهار منطقه افزایش یافته است، ادامه داد: در همین راستا، تعداد نواحی شهری نیز از ۱۰ ناحیه به ۱۲ ناحیه شهری افزایش یافته است.

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه اضافه شدن این منطقه شهری کمک خوبی در تسهیل خدمات‌دهی دارد، عنوان کرد: امیدواریم طی ماه‌های آتی افزایش مناطق و نواحی شهری بندرعباس عملیاتی شود.

وی همچنین با اظهار اینکه تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و ساختمان برای عملیاتی کردن منطقه جدید ضروری است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم بدون اضافه کردن نیروی انسانی جدید و همچنین تحمیل هزینه اضافی برای تأمین ساختمان، خدمات‌دهی این منطقه آغاز شود.

کد خبر 443130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.