خدمات‌رسانی ۱۱۵ دستگاه اتوبوس در ۷۹ خط اتوبوسرانی زنجان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: در حال حاضر از ۱۱۵ دستگاه اتوبوس تنها ۷۹ دستگاه در خطوط اتوبوسرانی تردد می‌کند که برای نوسازی ناوگان برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

فرهاد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه اجرای طرح ترافیک شهر زنجان حذف نشده است، اظهار کرد: مسیر مقابل اداره برق با تصویب شورای ترافیک حذف و دو طرفه شد.

وی با اشاره به اینکه بنا بر تصویب شورای ترافیک و با درخواست اهالی منطقه تقاطع بلوار چمران تا تقاطع شهرک قدس دو طرفه شده است افزود: این محور با مصوبه شورای ترافیک یکطرفه شده بود و هم اکنون با درخواست اهالی و شورای ترافیک دوباره دو طرفه شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه طرح ترافیک جدیدی تهیه نشده است و به دلیل شیوع کرونا بیشتر انرژی و وقت سازمان صرف ضدعفونی کردن وسایل نقلیه عمومی شده است، ادامه داد: مانند گذشته یارانه‌ها را به رانندگان اتوبوس پرداخت می‌کنیم و همچنان با همان اتوبوس‌های فرسوده ناوگان حمل و نقل شهری مدیریت می‌شود.

رفیعی با تأکید بر اینکه در هفته آتی به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبرهای خوشی در راه است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۱۱۵ اتوبوس تنها ۷۹ دستگاه در خطوط اتوبوسرانی تردد می‌کند که برای نوسازی ناوگان برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که در هفته آینده و با قطعی شدن موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 443082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.