تکذیب شایعه مرگ به سبک بازی نهنگ آبی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری دیروز یکشنبه ۱۶ شهریورماه از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در خیابان معلم - ساحل ۱۴ در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، سرهنگ سید جعفر ساداتی اظهار کرد: مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند، تعداد ۴ جوان اهل و ساکن شهرستان‌های اصفهان، ایذه خوزستان و اردبیل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا غرق شدند که با حضور به موقع ناجیان غریق دو نفر از آنان از آب بیرون کشیده شده و دو نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند.

وی گفت: با انتقال دو مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی از آنان نیز به علت شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به انتشار خبر مبنی بر قصد خودکشی این افراد به سبک بازی نهنگ آبی در دریا این خبر را تکذیب کرد و افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات از یکی از نجات یافتگان این حادثه، این چهار جوان که در یک بازی اینترنتی به نام قهرمانان موبایلی به صورت مجازی با یکدیگر آشنا شده بودند، برای تفریح به شهرستان محمودآباد سفر کردند که حین شنا دچار سانحه شدند.

ساداتی با هشدار به خانواده از آنان خواست، همواره مراقب فرزندان خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باشند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

منبع: مهر

کد خبر 443011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.