آغاز اکران تنت با فروش ۲۰ میلیون دلاری در آمریکا

بعد از چندین ماه توقف، ساخته جدید کریستوفر نولان در سینماهای آمریکا اکران شده و با استقبال خوبی مواجه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تنت روز یکشنبه در اولین روز اکران خود در آمریکا، ۲۰.۲ میلیون دلار فروخت. تنت که در حال حاضر، نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار در دنیا فروخته است، فروش این آخر هفته خود را به ۷۸.۳ میلیون دلار رساند.

کمپانی وارنر برادرز در بیانیه‌ای از این بابت ابراز خوشحالی کرد و ابراز کرد: فروش تنت برای ما، یک ماراتون است و دوی سرعت نیست.

اکران تنت در ۲۸۰۰ سینمای آمریکا، مسئله خوبی برای آن هاست زیرا برای سینماهایی که چندین ماه تعطیل بوده‌اند، اکران این فیلم باعث بازگشت میلیون‌ها دلار بودجه به این سینماها می‌شود. همینطور سینماهای ماشینی نیز در طول دوران اکران تنت، پیش بینی استقبال خوبی را از این فیلم کرده‌اند.

تنت اولین فیلم پرطرفداری است که پس از شیوع ویروس کرونا در آمریکا اکران می‌شود. این فیلم که قرار بود در ماه جولای اکران شود، به دلیل کرونا تا هفته جاری به تعویق افتاد. انتظار می‌رود که در ادامه سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱، فیلم‌هایی نظیر سریع و خشن، F۹، بیوه سیاه و بتمن اکران شوند.

تنت، آخرین ساخته کریستوفر نولان کارگردان مشهور هالیوود است که پیش از این، میان‌ستاره‌ای، دانکرک، سری فیلم‌های بتمن، ممنتو و تلقین را ساخته بود.

منبع: ورایتی

کد خبر 443006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.