تکریم شهروندان، شاه‌کلید موفقیت در مدیریت شهرها

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری سمنان گفت: باید با رعایت اصول شهروندمداری و اخلاق‌گرایی با شهروندان برخورد کنیم و احترام و تکریم آنان و کاهش زمان پاسخ دهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل ملحی در نشست با کارکنان حوزه شهرسازی و معماری شهرداری سمنان، ارائه خدمت صادقانه را یکی از مهم‌ترین اصول کاری دانست و اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب از ارکان مهم در موفقیت اداره مطلوب شهرهاست، اما این مسئله باید در عمل نشان داده شود و کارکنان شهرداری‌ها تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه معاونت معماری و شهرسازی یکی از پر مراجعه‌ترین بخش‌های شهرداری است، عملکرد صحیح کارکنان آن نقش مهمی در جلب رضایت‌مندی شهروندان، کسب درآمد و تحقق برنامه‌های شهرداری دارد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری سمنان با بیان اینکه مدیران و کارکنان معاونت شهرسازی و معماری پتانسیل‌های خوبی دارند و از تمام ظرفیت‌های آنان با اتحاد و همدلی برای توسعه شهر استفاده خواهد شد، افزود: حوزه شهرسازی می‌تواند با درست کار کردن و رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای کدهای درآمدی شهرداری را پویا و فعال کند.

ملحی این معاونت را نقطه اتصال بین شهروندان و شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: باید با رعایت اصول شهروندمداری و اخلاق‌گرایی با شهروندان برخورد کنیم و احترام و تکریم آنان و کاهش زمان پاسخ دهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

کد خبر 442952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند GB ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    4 0
    آرزوی موفقیت روزافزون برای جناب مهندس ملحی مدیر توانمند بومی