۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
حمایتی به شکل نمایشگاه

بیماری کرونا شرایط برپایی نمایشگاه ها را سخت کرده است و هنرمندان در این شرایط سخت نیازمند حمایت هستند. این حمایت می‌تواند در راستای به نمایش گذاشتن آثارشان در دید هنردوستان باشد که این مدرس این شرایط را برای هنرجویانش فراهم کرده است.

المیرا خضرائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آموزش به صورت مجازی و حضوری انجام می‌دهم و به خاطر بد بودن شرایط، برپایی نمایشگاه‌ها برای افراد هنری سخت شده و افراد هنرمند باید برای ورودی نمایشگاه‌ها حداقل ۲۵۰ هزار تومان پرداخت کنند و برای اجازه ورود هر اثر ورودی بدهند که هزینه بسیار سنگینی برای هنرمند است. به همین علت برای حمایت از هنرجویانم نمایشگاه مجازی برپا می‌کنم که این سومین نمایشگاهی است که برگزار می‌کنم.

وی افزود: هر هنرمند می‌تواند ۱۰ اثر و هشت تابلو در ابعاد یک در یک ارائه کند و با اضافه کردن نام و اسم صفحه مجازی خود می‌تواند بازار کار بهتری برای خود فراهم کند. آثار این نمایشگاه شامل رزین آرت، نقاشی و میکس مدیا با تکنیک رنگ و روغن و ویترای است.

نمایشگاه گردان گالری نقش خانه خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا استقبال از نمایشگاه بسیار خوب است و تعدادی از آثار به فروش رفته است و حدود ۵۰ اثر داخل گالری نقش خانه به نمایش درآمده است و شرکت کنندگان این نمایشگاه گروهی شهرزاد آقاجان، الهام بابایی، سید شایان بابایی، سید شایان جلالیان، المیرا خضرایی، سحر رجبی، مریم زرج، طوبی قاسمی، معصومه حسین زاده عمرانی، زهرا شجاعی نسب، مریم صالح خرم آبادی، آزیتا غلامی، فیروزه فریدونیان، سحر کیقبادیفر و نساء مهدوی شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه گروهی المیرا خضرایی از ۱۴ تا ۱۹ شهریورماه در گالری نقش خانه که واقع در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی ساختمان سوره حوزه هنری گالری نقش خانه میزبان هنردوستان است.

کد خبر 442789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.