زمان توزیع کارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی اعلام شد

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی از روز سه شنبه، ۱۸ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی سال ۱۳۹۹ صبح روز جمعه، ۲۱ شهریور ماه در ۳۸ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد؛ بنابراین همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه سال جاری بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای خود (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است برای اصلاح به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند..

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان می توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه، ۲۰ شهریور به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

کد خبر 442717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.