محکومیت ۲۳.۵ میلیاردی قاچاقچیان کالا در قم

جزای ۵.۹ میلیاردی برای قاچاقچی سوخت در هرمزگان، محکومیت ۲۳.۵ میلیاردی قاچاقچیان کالا در قم، اجرای حکم ۱.۵ میلیاردی قاچاق پوشاک در بوشهر، حکم به استرداد ۷۳ هزار یورو به بانک شاکی در اردبیل از اخبار امروز سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری سازمان تعزیرات حکومتی، حسین ایزدی، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان از صدور حکم به پرداخت ۵.۹ میلیارد ریال جزای نقدی برای قاچاقچی سوخت خبر داد.
حسین ایزدی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان گفت: براساس گزارش فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر، مأمورین پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند یک کامیون (تانکر) حامل سوخت قاچاق را پس از تعقیب و گریز متوقف کنند که متهم برای فرار از مجازات، اقدام به بازکردن شیر تانکر کرده است.
وی افزود: در همین راستا پرونده‌ای تشکیل و توسط رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بندرعباس مورد رسیدگی قرار گرفت که نهایتاً با احراز تخلف، متهم به پرداخت ۵ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

محکومیت ۲۳.۵ میلیاردی قاچاقچیان کالا در قم

مهدی ریاضی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان قم در حین کنترل خودروهای عبوری مستقر در محورهای مواصلاتی استان در عوارضی سلفچگان - ساوه به یک دستگاه خودرو کامیون کشنده مظنون و در بازرسی از خودرو از اقدام نا فرجام قاچاقچیان برای انتقال محموله سرویس قاشق و چنگال مطلع شدند و گزارش این تخلف به تعزیرات قم ارجاع شد.
وی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم با توجه به اظهارات و اقرار صریح متهم در مورد مالکیت کالاهای مکشوفه و عجز از ارائه مدارک مثبته گمرکی، پس از رسیدگی متهمین را به ضبط کالاهای قاچاق مکشوفه و با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو کامیون کشنده جمعاً به مبلغ ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

حکم به استرداد ۷۳ هزار یورو به بانک شاکی در اردبیل

علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش بانک تجارت در مورد تخلف عدم اجرای تعهدات ارزی از سوی یک شرکت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.
وی افزود: پرونده پس از ارجاع با عنوان عدم ایفای تعهدات ارزی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات ارزی مطرح و شعبه پس از احضار مدیر شرکت و احراز تخلف، متخلف را به اعاده عین ارز به میزان ۷۳ هزار و ۱۷۰ یورو به بانک شاکی و تعلیق کارت بازرگانی به مدت شش ماه محکوم کرد.

اجرای حکم ۱.۵ میلیاردی قاچاق پوشاک در بوشهر

زهرا افضلی نیا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: با گزارش اعلامی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در مورد کشف ۲۰۴ کارتن انواع پوشاک از یک منزل مسکونی پرونده نگهداری و مباشرت در قاچاق کالا در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: شعبه پس از احضار و اخذ دفاعیات، تخلف را محرز و متهمین پرونده را به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که جزای نقدی وصول و پرونده مختومه شد.

کد خبر 442533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.