استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی برای جلوگیری از سد معبر خودرویی

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: با استقرار کارشناسان جلوگیری از سد معبر معاونت خدمات شهری در مرکز کنترل ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک تبریز از سد معبر خودرویی در معابر تبریز جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا قربانیان تبریزی در این خصوص اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان ترافیک کارشناسان جلوگیری از سد معبر با استقرار در محل کنترل ترافیک، تخلفات سد معبر خودروها و وانت بارها را رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان نیروهای خدمات شهری به صورت روزانه و مستمر از سد معبر خودرویی و مغازه‌ای جلوگیری می‌کنند افزود: سد معبر خودرویی و توقف وانت بارها در معابر، گذرگاه‌ها، پیاده روها و میادین تخلف محسوب می‌شود و علاوه بر جلوگیری نیروهای خدمات شهری از سد معبر این خودروها، پلیس راهور نیز اقدام به اعمال قانون در خصوص این خودروها می‌کند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: در صورت مشاهده توقف وانت بارها در حریم تقاطع و میادین، توقف به صورت دوبله در طول خیابان‌ها، توقف در داخل پیاده روها، توقف به صورت عمودی یا… بلافاصله واحدهای گشتی به آن منطقه هدایت می‌شوند و با همراهی پلیس راهور و نیروی انتظامی نسبت به اعمال قانون اقدام می‌شود.

کد خبر 442527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.