لیگ امسال پویا و غیرقابل پیش‌بینی است/ شرایط مطلوبی داریم

صادقی با اشاره به سهمیه‌بندی بازیکنان و سقف محدود استفاده هر تیم از تعدادی ملی‌پوش، خاطرنشان کرد: این پراکندگی بازیکنان منجر می‌شود که تیم‌ها از لحاظ کیفی به یکدیگر نزدیک شوند و بازیکنان ملی پوش تجمع در چند تیم خاص نداشته باشند.

فریبا صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص آغاز تمرینات و شرایط فعلی تیمش، اظهار کرد: با توجه به این که تاریخ قرعه کشی لیگ برتر را ۵ مهر اعلام کردند، ما تمرینات بدنسازی را از اوایل مرداد و تمرینات با توپ خود را از ابتدای شهریور شروع کردیم.

وی در رابطه با فعالیت تیم ذوب آهن در نقل و انتقالات، افزود: تلاش کردیم که از ظرفیت بومی بازیکنان خود استفاده کنیم که این اتفاق رخ داد. همچنین با توجه به نیاز تیم دو بازیکن پشت خط زن و قدرتی برای تقویت تیم جذب کردیم که البته این انتقالات هنوز به صورت رسمی انجام نشده است، اما در برنامه داریم که این اتفاق بیفتد.

صادقی با اشاره به سهمیه‌بندی بازیکنان و سقف محدود استفاده هر تیم از تعدادی ملی‌پوش، خاطرنشان کرد: این پراکندگی بازیکنان منجر می‌شود که تیم‌ها از لحاظ کیفی به یکدیگر نزدیک شوند و بازیکنان ملی پوش تجمع در چند تیم خاص نداشته باشند. البته از آنجایی که تیم ما بیشتر از بازیکنان بومی استفاده می‌کند و اکثر آن‌ها سهمیه هستند، شاید کمی اذیت شدیم، اما از این پیشنهاد استقبال کردیم و فکر می‌کنم به نفع لیگ باشد.

وی در ارتباط با حمایت‌های لازم باشگاه ذوب آهن از تیم والیبال بانوان، ادامه داد: خدا را شکر تا پیش از شروع تمرینات تسویه حساب سال گذشته با بازیکنان شده است و همچنین افزایش بودجه‌ای برای امسال داشته‌ایم و از نظر امکانات نیز شرایط مطلوبی داریم.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن در رابطه با شرایط تیم‌های دیگر و پیش بینی برای لیگ امسال افزود: تیم‌های دیگر نیز مانند سایپا و باریج اسانس اقدامات لازم را انجام داده‌اند و تمرینات خود را شروع کرده‌اند. با توجه به پراکندگی بازیکنان، نتایج لیگ قابل پیش بینی نیست و ما هم دنبال این هستیم که لیگ پویاتری داشته باشیم. هدف ما هرسال حضور و خروجی خوب از بازیکنان است و در کنار آن نگاهی به قهرمانی داریم.

کد خبر 442509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.