تجهیز آتش‌نشانی ورنامخواست به ست کامل کوهنوردی

رییس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست گفت: ست کامل کوهنوردی به ارزش۳۵۰ میلیون ریال خریداری شد و به تجهیزات امداد و نجات ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتشیار دوم مصطفی هادی در جمع خبرنگاران از به‌روزرسانی تجهیزات و مهارت‌های امداد و نجات آتش نشانان شهرداری ورنامخواست خبر داد و اظهار کرد: سرعت، دقت و در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات موجب تسریع در انجام مأموریت‌ها و موفقیت آتش‌نشانان در عملیات‌های مختلف می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع در دوره پنجم مدیریت شهری با برنامه ریزی مدون و با تاکید و اهتمام شهردار در خصوص به‌روزرسانی علمی، مهارتی و تجهیزات ایمنی آتش نشانی شهر ورنامخواست و به منظور تأمین سرانه امدادی در خور شهروندان، در این خصوص اقدامات مؤثری شد.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست با بیان اینکه در فصل‌های بهار و تابستان علاقه مندان بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش، کوهنوردی را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: در برخی مواقع افراد بدون آشنایی به فنون کوهنوردی اقدام به این ورزش می‌کنند.

هادی با اشاره به تنوع مأموریت‌های ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری ورنامخواست ادامه داد: آتش‌نشانان شهرداری ورنامخواست آشنایی و تخصص کافی با کوهنوردی و سنگ‌نوردی دارند تا در صورت بروز حوادث، بتوانند به افراد حادثه دیده کمک کنند.

وی اضافه کرد: ست کامل کوهنوردی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال خریداری شد و به تجهیزات امداد و نجات ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست اضافه شد؛ این تجهیزات در مأموریت‌های مختلف مانند صعود و فرود از ساختمان‌های بلند مرتبه، مأموریت‌های امدادی مربوط به سقوط در چاه و نجات در ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار کاربردی است.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورنامخواست یادآور شد: در یک سال اخیر تجهیز ایستگاه آتش‌نشانان شهرداری ورنامخواست به استخر مکانیزه آبگیری خودروهای امدادی، ست کامل غواصی، موتورهای آبکشی، مولد برق سیار ۲۲۰ ولت، به‌روزرسانی خودرو سبک امداد و نجات، ارتقای سیستم ارتباطی بی سیم و تلفن انجام شده است.

کد خبر 442451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 2
    شهردارورنامخواست اگه راست میگه اول به واجبات بپردازه وکوچه های خاکی راآسفالت کنه،نمیخواد تجهیزات کوهنوردی بخره