روزنامه‌های ورزشی ۱۳ شهریور؛ جام آخر، شام آخر

سرانجام تراکتور و استقلال در چارچوب بازی فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند، رقابتی که به ادعای بسیاری رقابت ابقای الهامی و مجیدی برای فصل آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۱۳ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "دربست آسیا" به رقابت حساس استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی پرداخت، مصاف حساسی که هر دو تیم در آن به دنبال کسب جام و کسب سهمیه مستقیم آسیایی هستند.

"گل" با عنوان"هفت با هشت می‌رود؟ " به کار سخت شماره هفت سابق استقلال برای کسب هشتمین جام حذفی استقلال پرداخت، کاری که حتی اگر عملی نیز شود به نظر نمی‌رسد مانع رفتن فرهاد مجیدی از استقلال شود.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "آغاز بازی حذفی" به دعوای درون باشگاهی استقلال بین سعادتمند و مجیدی پرداخت، اختلافی که به ادعای این روزنامه با ورود وزیر به ماجرا احتمال آشتی کنان در آن وجود دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جام آخر، شام آخر" به رقابت حساس حذفی پرداخت، رقابتی که نتیجه یک سال تلاش استقلال و تراکتور را در ۹۰ دقیقه بازی نفس‌گیر خلاصه خواهد کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"جام وداع؟ " به جدایی احتمالی مجیدی از استقلال بعد از بازی حذفی پرداخت، موضوعی که گویا مهم‌تر از خود رقابت حذفی شده است.

"شوت" با عنوان "سعادتمند برود مجیدی می‌ماند" به تغییرات احتمالی مدیریت در باشگاه استقلال پرداخت، تغییراتی که برای دومین روز متوالی به آن پرداخته می‌شود و گویا حالا جدی‌تر شده است.

" پرسپولیس" با عنوان"چالش‌های یک توافق" به بررسی احتمال تمدید قرارداد علیپور با پرسپولیس پرداخت، موضوعی که محقق شدن آن جای امیدواری زیادی را برای سرخ‌پوشان رقم می‌زند.

"صدای سپاهان" با عنوان "مدیریت گفت بیا کمک کن گفتم چشم" به اظهارات رحمان احمدی پرداخت، کسی که شنیده‌ها حاکی از حضور او بر روی نیمکت سپاهان در فصل آینده به عنوان مربی دروازبان‌ها است.

کد خبر 442204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.