۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
مسی هنوز در گروه واتساپ بارسا است

هافبک هلندی باشگاه بارسلونا گفته که مسی علی‌رغم تمایل بسیار زیاد برای ترک تیمش، هنوز هم در گروه بازیکنان تیم در فضای مجازی حضور دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، فرانکی دی یونگ هافبک هلندی تیم بارسلونا به‌تازگی گفته که لیونل مسی هنوز گروه واتساپی بارسا را ترک نکرده است و همین مسئله می‌تواند کورسوی امیدی برای هواداران  باقی بگذارد.

مدتی است که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا اعلام کرده است که دیگر جایی در این تیم ندارد و زمان حضور او در بارسا به پایان رسیده است. در حالی‌ که شایعات زیادی از تمایل باشگاه‌های متمول دنیا برای جذب وی به گوش می‌رسد، اما دی یونگ گفته است که مسی هنوز در گروه بازیکنان بارسلونا در واتساپ حضور دارد.

نمی‌توان با قطعیت گفت که آیا ماندن او در این گروه  نشانه‌ای برای امیدواری نسبت به تداوم حضور مسی در بارسا هست یا خیر، اما به هر ترتیب او علی‌رغم تاکید بسیار برای ترک بارسلونا هنوز هم در این گروه حضور دارد.

باشگاه‌های متعددی از جمله پاریس سن ژرمن، منچسترسیتی و اینتر دنبال جذب این بازیکن هستند اما در این میان نام سیتیزن ها بیش از سایرین به گوش می‌رسد.

مسی در تلاش است تا بدون نیاز به پرداخت هفتصد میلیون یورو بارسا را ترک کند اما این مسئله باعث شده تا انتقال او بیش‌ از پیش سخت شود و سران بارسا نیز مانع او شوند. برخی از رسانه‌ها به‌تازگی ادعا کرده‌اند که مسی به سیتزین ها چراغ سبز نشان داده و این تیم اگر بتواند با بارسا به توافق برسد، مسی را فصل بعد در جمع آبی‌های منچستر خواهیم دید.

کد خبر 442055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • امیرعلی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    9 1
    مسی عشقی❤❤❤