سینماهای آمریکا به دنبال بازگشایی برای اکران تنت

سینماهای نیوجرزی، سن دیگو و مریلند به شدت دنبال اجازه بازگشایی برای اکران فیلم جدید کریستوفر نولان هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اثر جدید کریستوفر نولان، یعنی تنت، از روز جمعه در سراسر آمریکا اکران می‌شود. در نیوجرسی نیز که از روز دوشنبه، با دستور فرماندار اجازه باز شدن سینماها داده شده، تلاش برای رساندن این فیلم روی پرده ادامه دارد.

مورفی در روز دوشنبه اجازه باز شدن سالن‌های سینمایی با ۲۵ درصد ظرفیت را داد و این امر را ملزم به زدن ماسک و  حذف خوراکی دانست.

همین‌طور در مریلند، سینماها قول باز شدن از روز چهار سپتامبر برای اکران فیلم تنت را داده‌اند تا مردم این ایالت نیز فیلم مشهور جدید نولان که امید سینماها برای بازگشت به شرایط عادی پس از چند ماه سخت است را تماشا کنند. این در حالیست که در حال حاضر در آمریکا، نیویورک، کارولینای شمالی و نیومکزیکو هنوز هم سینماهای خود را بسته نگه داشته‌اند.

با این حال، تنت باید اکران در آمریکا را بدون نیویورک و لس‌آنجلس، دو شهر بزرگ آمریکا آغاز کند زیرا فقط سن‌دیگو از ایالات کالیفرنیا برای بازگشایی سینماها اعلام آمادگی کرده است.

ظرفیت سینماهای باز شده در همه جای آمریکا بین ۲۵ تا ۵۰ درصد است؛ برای مثال در مریلند، ظرفیت ۵۰ درصدی یا ۱۰۰ نفره مجاز بوده و در کالیفرنیا ظرفیت ۲۵ درصدی به عنوان قانون فعلی در نظر گرفته شده است. با این حال، این اقدام قدم مثبتی در بازگشت وضع سینماها به شرایط عادی خواهد بود و انتظار استقبال خوبی از تنت در ایالات متحده خواهد بود.

منبع: هالیوود ریپورتر

کد خبر 442013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.