روزنامه‌های ورزشی ۱۲ شهریور؛ منصوریان سرمربی استقلال می‌شود؟

با منتفی شدن نسبی بازگشت استراماچونی به نیمکت استقلال از علیرضا منصوریان به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او یاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۱۲ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "سعادتمند برود مجیدی می‌ماند" به تغییرات احتمالی مدیریتی در استقلال پرداخت، تغییراتی که البته با توجه به برنامه‌های بلندمدت سعادتمند در استقلال بعید به نظر می‌رسد و گویا این مجیدی است که فعلاً باید قید نیمکت استقلال را بزند.

"گل" با عنوان"علی منصور جدی‌ترین گزینه آبی‌ها" مدعی شد بازگشت استراماچونی به استقلال ممکن است و این مورد موجب شده است مدیران استقلال سراغ نامی نظیر علیرضا منصوریان بروند، کسی قبلاً نیز دوران نسبتاً ناموفقی را در استقلال پشت سر گذاشت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "لیست خرید متفاوت با فهرست مجیدی" به علنی شدن اختلافات در باشگاه استقلال بین مجیدی و سعادتمند پرداخت، جایی که سعادتمند به نوعی عدم موفقیت مجیدی در فینال جام حذفی را تضمین کننده پایان کار او در استقلال قرار داده است.

"ایران ورزشی" با عنوان "می‌خواهم از چین به اروپا برسم" به اظهارات پورعلی گنجی مدافع تیم ملی که به تازگی به لیگ چین ملحق شده است پرداخت، لیگی که در چند سال اخیر با جذب تعداد زیادی از ستارگان دنیای فوتبال در زمین و روی نیمکت سرمربیگری پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده است.

"شوت" با عنوان "آپدیت پرسپولیس" به خرید سه بازیکن لیگ برتری توسط پرسپولیس در روز گذشته پرداخت، خریدهایی که به ادعای بسیاری بازیکنان معمولی و متوسط به شمار می‌روند و پرسپولیس را به سمت تبدیل شدن به تیمی معمولی خواهند برد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"پیش به سوی پنج طلایی" به خرید سه بازیکن توسط پرسپولیس پرداخت، خریدهایی که بد استنباط این روزنامه پرسپولیس را به سمت پنجمین قهرمانی لیگ برتر هدایت می‌کنند.

"صدای سپاهان" با عنوان "روزهای طلایی دوباره تکرار می‌شود اگر همه با هم متحد باشیم " به اظهارات محمدرضا ساکت مدیرعامل جدید طلایی‌پوشان پرداخت، کسی که قبلاً نیز دوران طلایی را در سپاهان تجربه کرده است و حالا در سودای تکرار تاریخ است.

کد خبر 442002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.