مردم برای ساخت مجسمه چادویک بوزمن، طومار امضا کردند

بیش از هفت هزار و ۹۰۰ نفر از مردم آمریکا تاکنون نامه‌ای برای ساخت مجسمه چادویک بوزمن، در زادگاهش را امضا کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، چادویک بوزمن، بازیگر هالیوود روز جمعه پس از تحمل یک دوره سرطان درگذشت. وی با بازی در فیلم‌هایی نظیر پلنگ سیاه و ۴۹ به یکی از تأثیرگذارترین بازیگران هالیوود تبدیل شده بود، و همین امر باعث جلب واکنش‌های زیادی در پی مرگش در ۴۲ سالگی شد.

در یکی از جدیدترین واکنش‌ها، طوماری اینترنتی برای ساخت مجسمه وی در شهر اندرسون ایالت کارولینای جنوبی، نوشته شد. در این نامه آمده است: بنای یادبود اتحاد - که در حال حاضر در میدان اصلی این شهر نصب شده است- باید در موزه باشد و جایی در سطح شهر ندارد. میدان اصلی شهر اندرسن باید به یکی از مشاهیر این شهر تعلق پیدا کند؛ کسی که تغییری در صنعت فیلم ایجاد کرد. او درهای زیادی را برای مردم سیاه‌پوست به سمت سینما باز کرد و حالا باید در شهر زادگاه بازیگر پلنگ سیاه، از وی تجلیل شود. دخالت سیاسی در این تصمیم نباید نقشی داشته باشد.

حال، با توجه به اینکه برداشتن بنای یادبود ذکر شده بدون دستور سنای ایالت غیرممکن است، این دادخواست برای شهردار، فرماندار و نمایندگان سنا نوشته شده تا با برداشتن بنای یادبود، مجسمه بوزمن را جایگزین آن کنند.

مرگ بوزمن به عنوان اولین ابرقهرمان سیاه‌پوست در سری کامیک‌های مارول، واکنش‌های زیادی را از اهالی ورزش و سینما داشت و حالا امضا کنندگان این طومار امیدوار به تحقق خواسته‌شان هستند.

منبع: ورایتی

کد خبر 441859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.