یحیی و تکرار دوباره داستان شهر خودرو در پرسپولیس؟

با وجود قهرمانی گل محمدی با پرسپولیس در لیگ، او در آستانه جدایی از جمع سرخ پوشان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قصه عجیب ۶ ماه اخیر یحیی گل محمدی پایان نداشته و وارد سکانس جدیدی شده است. این سرمربی پس از تجربه یک فصل و نیم موفق در شهر خودرو و رساندن فوتبال مشهد برای نخستین بار به رقابت‌های آسیا، دو هفته مانده به پلی آف آسیا در نقل و انتقالی پر حاشیه از شهر خودرو جدا شده و به پرسپولیس بازگشت.

گل محمدی در حالی هدایت پرسپولیس آماده کالدرون را در اختیار گرفت که پیش از آمدنش به تهران، به صدر جدول رسیده بود و سرمربی جدید تنها وظیفه حفظ این روند را بر عهده داشت. گل محمدی نیز از این آزمون سربلند بیرون آمد و با پیروزی در ۹ بازی از ۱۰ دیدار ابتدایی حضورش بر نیمکت این تیم تهرانی در لیگ باعث شد تا سرخ‌ها چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها، موفق به پوکر قهرمانی شوند.

همه چیز برای یحیی و شاگردانش خوب پیش می‌رفت، اما ناگهان با قطعی شدن قهرمانی آن‌ها شرایط تغییر کرد. پرسپولیس نتایج ضعیفی برابر رقبای نه چندان قدرتمند کسب کرد و نوع بازی یحیی آژیر خطر مشکلات پرسپولیس را روشن کرد. با این حال بسیاری‌ دلیل این افت را به بی انگیزگی‌ سرخ‌ها ربط داده و همچنان به حمایت کادر فنی پرداختند.

چندی بعد با مشخص شدن قرعه مرحله نیمه نهایی جام حذفی، پرسپولیس رقیب استقلال شد. گل محمدی و مجیدی هر کدام دنبال نخستین برد دربی بودند ولی انتشار یک خبر در شب قبل از بازی، همه چیز را در اردوی سرخ‌ها بهم ریخت. یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد گل محمدی برای فصل آینده با سپاهان به توافق رسیده است. موضوعی که با واکنش و البته تکذیب سریع گل محمدی همراه شد.

با وجود این تلاش یحیی برای تزریق آرامش در تیمش فایده نداشت و پرسپولیس در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد. بعد از شهرآورد نود و دوم بسیاری از هواداران پرسپولیس به تعویض‌های نادرست، نوع بازی و انتخاب اشتباه پنالتی زن‌ها توسط گل محمدی معترض شدند.

کنفرانس خبری آشکارترین نقطه آغاز اختلافات پرسپولیس و گل محمدی بود و او پس از شکست برابر استقلال به عملکرد مدیران باشگاه خرده گرفت و بر آن‌ها تاخت. روز بعد سرمربی پرسپولیس پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نسبت به عملکرد مسئولان این باشگاه تهرانی معترض شد. گل محمدی خیلی زود این پست را به همراه سایر پست‌هایش از اینستاگرام پاک کرد تا نشان دهد هنوز دلش با مدیران پرسپولیس صاف نشده است.

بعد از آن اتفاق دیگر هیچ خبری از گل محمدی مخابره نشد و او در سکوت کامل خبری به تعطیلات رفته است. هر چند بازیکنان سعی در حمایت از یحیی داشتند، از طرفی شایعاتی به گوش می‌رسد که این سرمربی به کرمانشاه سفر کرده و پاسخی به تماس مدیران پرسپولیس نمی‌دهد! اتفاقی که نشان داد اختلاف گل محمدی با باشگاه چقدر عمیق است و احتمال حضور او در اصفهان را افزایش داد.

سپاهان که این روزها پس از یک فصل ناکام، با قدرت پا به نقل و انتقالات گذاشته و با حضور دوباره ساکت بر صندلی مدیرعاملی به دنبال تکرار دوران طلایی خود است، در پی انتخاب سرمربی تیم فوتبالش است. گل محمدی یکی از نزدیک‌ترین گزینه‌ها به نیمکت سپاهان است و بسیاری تغییر مسیر یک شبه دانیال اسماعیلی فر از تهران به اصفهان را به دستور یحیی و برای ساختن تیمی قدرتمند در سپاهان می‌دانند.

با همه این تفاسیر اطلاعات کاملی از سرمربی فصل آینده سپاهانی‌ها وجود ندارد و باید صبر کرد و دید آیا گل محمدی حضور در سپاهان را به پرسپولیس ترجیح داده و یک بار دیگر تیم خود را در آستانه حضور در لیگ قهرمان تنها می‌گذارد یا خیر؟

کد خبر 441791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.