عادل فردوسی پور برمی‌گردد، اما به کجا؟

شایعاتی در خصوص تهیه کننده صدا و سیما و مجری سابق نود به گوش میرسد که او قصد دارد نود جدید بسازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نزدیک به دو سال است که خبری از عادل فردوسی پور نیست. او و برنامه‌اش بدون کوچک‌ترین توضیحی و به بی‌رحمانه ترین شکل ممکن توسط علی فروغی مدیر جوان و بلند پرواز شبکه سه کنار گذاشته شدند.

از زمان غیبت این چهره مطرح، اتفاقات زیادی رخ داده است. فوتبال ما بهتر که نشده هیچ، بلکه با حضور افراد غیر متخصص، در رده ملی و باشگاهی اوضاع خوبی نداریم و در یک اتفاق فاجعه بار باید ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو به ویلموتس بدهکاریم و کلی پرونده باز در نهادهای بین المللی فوتبال داریم.

همین سبب شد تا مقام‌های سیاسی کشور به موضوع ویلموتس ورود کنند و حتی اعلام کنند که ورود بازیکن و مربی خارجی به خاک ایران ممنوع است. در این روزها جای خالی یک عادل بشدت در فوتبال ما حس می‌شود تا مقصران اشتباهات تلخ اخیر را به پای میز محاکمه‌اش بکشاند.

در خصوص غیبت فردوسی پور و اوضاع نابسامان فوتبال ایران صحبت‌های زیادی شده و واکنش‌های مختلفی از سمت مردم جهت ابراز دلتنگی برای مو فرفری کرمانی صورت گرفته و نیاز واکاوی و صحبت بیشتر نیست.

در این مدت دوری عادل از تلویزیون، فوتبال برتر توسط امیر حسین میثاقی نتوانست جایگاهی برای خود دست و پا کند و با بی توجهی مردم که دوست دار و حامی بازگشت مجری نود به رسانه ملی هستند، میثاقی و برنامه‌اش در نظرسنجی‌های صدا و سیما چندین مرتبه جایگاه پایینی حتی نسبت به مستند حیات وحش کسب کرد.

محمد حسین که مشهور بودن با بدنامی را به گمنامی ترجیح داده است، بارها به کمپین‌ها و طرفداران عادل فردوسی پور حمله می‌کند و آمارهای سازمانی را که خودش در آن کار می‌کند را "دروغ" می‌داند. این نشان می‌دهد فشار وحشتناکی ناشی از سایه سنگین عادل روی او است.

عادل فردوسی پور با سکوت سنگین خود، از زمان کنار گذاشته شدن تا به امروز صحبتی نکرده و فقط سعی کرده با برنامه‌های روزمره، خودش را سرگرم کند و اتفاقات تلخش را بدست فراموشی بسپارد.

اخیراً اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه فردوسی پور قرار است با شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، به باکس گزارشگری برگردد.

عده‌ای دیگر گمانه‌زنی می‌کنند که بعد از تجربه موفق در ساختن برنامه تک قسمتی "کلاسیکو" که با حضور چهره‌های مطرح ایران، مثل علی دایی، رؤیا غفوری، امیر مهدی ژوله و پژمان جمشیدی در کنار ژابی آلوسنو رکود خیره کننده ای از لحاظ جذب بیننده برجای گذاشت، حالا می‌خواهد برنامه‌ای شبیه به نود برای بستر فضای مجازی بسازد.

چیزی که مشخص است، این است که که عادل فردوسی پور آنقدر طرفدار و دنبال کننده دارد، که هر کجا مشغول به فعالیت شود، قطعاً بیشترین مخاطب را برای آن قسمت مربوطه خواهد داشت، حالا چه صدا و سیما باشد و چه فضای مجازی.

چیزی که مشخص است، این است که شایعات این چنینی همیشه اطراف چهره‌های مشهور و ماندگار مثل فردوسی پور زیاد است و تا موقعی که خودش چیزی را رسماً اعلام نکند، نمی‌توان از آینده کاری او مطمئن بود.

کد خبر 441764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    2 0
    امیدوارم این خبر درست باشه و من خودم بعد عادل نه برنامه ای ورزشی رو دنبال کردم و نه فوتبال ایران دیگه اهمیت ویژه نداره . عادل فردوسی پور ی دونه اس . اونم برای نمونه س