نادری، حکم علی دایی را در فوتبال دارد

دروازه بان تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: تیم ها با تمام وجود پا به مسابقات گذاشتند، ماهم تیم جوانی داریم که ۷۰ درصد بازیکنان برای اولین بار است که در لیگ بازی می کنند و توانستیم با کمک یکدیگر به جمع هشت تیم صعود کنیم.

حسن سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت سلامت خود، اظهار کرد: یک هفته قبل از اعزام به مسابقات تست کرونا دادیم، جواب تست من و چند بازیکن دیگر مثبت اعلام شد که تیم برای دور رفت مسابقات ناقص رفت و نتایج دلخواه را به دست نیاورد.

وی ادامه داد: سه هفته در قرنطینه بودم که بهبودی کامل را به دست آوردم و توانستم برای دور برگشت تیم را همراهی کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه به دلیل کرونا و مجتمع بودن مسابقات سطح بازی‌ها فشرده است، خاطر نشان کرد: تیم‌ها با تمام وجود پا به مسابقات گذاشتند، ما هم تیم جوانی داریم که ۷۰ درصد بازیکنان برای اولین بار است که در لیگ بازی می‌کنند و توانستیم با کمک یکدیگر به جمع هشت تیم صعود کنیم.

سهرابی در خصوص نقش دروازه‌بان در فوتبال ساحلی، تصریح کرد: ۸۰ درصد یک تیم فوتبال ساحلی دروازه‌بان است و حکم یک هافبک را دارد. اگر دروازه‌بان بازی با توپ، توپ‌گیری، پرتاب و چرخش را بلد نباشد عملکرد تیم ضعیف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد بازیکنان را درک می‌کند، گفت: جلیل حداد تا جایی که توان دارد حمایت می‌کند، باشگاه حرفه‌ای است و برنامه چندین ساله برای فوتبال ساحلی اصفهان دارد.

دروازه‌بان فوتبال ساحلی در رابطه با علی نادری، اظهار کرد: نادری شناسنامه فوتبال ساحلی ایران است، چندین سال در تیم ملی حضور داشته و حکم علی دایی را در فوتبال دارد. این مربی به تیم کمک کرده و برنامه دارد.

سهرابی اضافه کرد: در اصفهان هر ارگانی که می‌تواند باید به فوتبال ساحلی کمک کند تا شاهد پیشرفت این رشته باشیم.
 

کد خبر 441589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.