توزیع ۶ میلیون وعده غذایی بین نیازمندان از تاسوعا تا اربعین حسینی (ع)

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همزمان با اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل، از تاسوعا تا اربعین حسینی ۶ میلیون وعده غذایی میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) افزود: طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل با هدف طبخ و توزیع غذای گرم میان محرومان و نیازمندان از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح با یاد سردار ملی ایرانیان، شهید حاج قاسم سلیمانی، از روز تاسوعا تا اربعین حسینی، ۶ میلیون وعده غذایی میان محرومان توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد با دعوت از اقشار مختلف مردم برای پیوستن به پویش ایران همدل، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ برای مشارکت مردم در این طرح در نظر گرفته شده است.

بختیاری گفت: مردم نیکوکار ایران اسلامی همچنین می‌توانند با اهدای نذورات غیر نقدی خود به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، به نیابت از شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در این طرح خداپسندانه با کمیته امداد همراهی کنند.

کد خبر 441531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.