خودسوزی یک مرد در فسا/احضار عامل درج آگهی "چاقوی محرم" توسط پلیس فتا

تصادف خونین در جاده جهرم، دستگیری عاملان شرارت در اسفراین، دستگیری گنده لات همیشه مسلح کهنوج، احضار عامل درج آگهی "چاقوی محرم" توسط پلیس فتا، تصادف دلخراش پراید با سمند در مسیر شازند، سقوط هولناک زن جوان کرجی و خودسوزی یک مرد در فسا را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اثر برخورد اتوبوس و تریلر در جاده لار به جهرم مصدومان زیادی داشت و رئیس سازمان آتش نشانی لارستان اظهار کرد: برخورد اتوبوس با تریلر در جاده لار به جهرم ۱۵ مصدوم برجای گذاشت، مصدومان حادثه با کمک عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه اتوبوس خط شیراز به بندرلنگه که با سرعت در حرکت بود به شدت با پشت یک دستگاه تریلی برخورد کرد، این حادثه ۱۵ مصدوم برجای گذاشت که حال دو نفر از سرنشینان اتوبوس وخیم گزارش شده است و آتش نشانان به ایمن سازی کامل محل حادثه و دو خودرو پرداخته و مصدومین را از اتوبوس خارج کردند.

دستگیری عاملان شرارت در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری دو نفر به اتهام ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

مجید یگانه پور گفت: در بررسی‌های به عمل آمده از سوابق این افراد مشخص کرد که آنان دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله حمل مواد مخدر، سرقت، درگیری و خفت‌گیری بوده‌اند که دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

دستگیری گنده لات همیشه مسلح کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج گفت: عامل تیراندازی و شرارت که با اقدامات مجرمانه خود باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود در کهنوج به دام قانون افتاد.

شاهپور بهرامی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی و اقدامات مجرمانه مکرر در سطح شهر، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی پس از شناسایی عاملان تیراندازی و شرارت با هماهنگی دستگاه قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه یک متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: از جمله اقدامات مجرمانه این شرور می‌توان به چندین مورد تیراندازی در شهرستان‌های جنوبی، حمل سلاح غیر مجاز و اخلال در نظم عمومی اشاره کرد که متهم با نیت قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت انجام داده است.

وی ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس در خصوص برخورد با افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می‌شوند، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

پلیس فتا عامل درج آگهی "چاقوی محرم" را احضار کرد

رئیس پلیس فتا پایتخت از رصد ۲۴ ساعته پلیس فتا در فضای مجازی و احضار سریع عامل درج آگهی "چاقوی محرم" و تذکر به سایت مربوطه خبر داد.

داوود معظمی گودرزی در واکنش به انتشار آگهی فروش چاقویی با عنوان "چاقوی محرم" در یک سایت خرید و فروش کالا، اظهار کرد: بلافاصله با رصد اطلاعاتی مأموران پلیس فتا آگاهی از درج چنین آگهی فروشی، پلیس فتا به این سایت تذکرات لازم را داده و سریعاً آگهی مربوطه حذف شد.

وی تصریح کرد: بعد از حذف آگهی فروش مربوطه از روی سایت شناسایی فرد آگهی‌دهنده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و در اسرع وقت وی شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که فرد مذکور از روی ناآگاهی اقدام به درج چنین آگهی کرده و از قمه با عنوان چاقوی محرم نام برده است.

وی با تأکید بر این مطلب که فرد آگهی دهنده فاقد سابقه کیفری بوده از پیگیری حقوقی و قضائی در پرونده مربوطه خبر داد.

گودرزی اضافه کرد: مأموران پلیس فتا به صورت ۲۴ ساعته فضای مجازی را رصد کرده و با هنجارشکنان و ناامن کنندگان فضای مجازی برخورد خواهند کرد.

۲ کشته و ۸ مجروح در تصادف پراید با سمند در مسیر شازند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته شدن دو نفر و مجروح شدن هشت نفر بر اثر تصادف پراید با سمند در جاده تهران به سمت شازند خبر داد.

مجتبی خالدی از تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه سمند در ابتدای کنارگذر جاده تهران به سمت شازند خبر داد و گفت: در پی اعلام این حادثه به سامانه ١١۵ بلافاصله نیروهای اورژانس به محل تصادف اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان با اقدامات درمانی تکنسین‌های اورژانس با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

سقوط هولناک زن جوان کرجی

زن کوهنورد سی ساله در ارتفاعات عظیمیه کرج از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در این زمینه گفت: یک خانم کوهنورد سی ساله در ارتفاعات عظیمیه کرج از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شد.

سید فتح الله هاشم نژاد افزود: این خانم توسط عوامل هلال احمر شهرستان کرج پس از اقدامات امدادی به پایین کوه منتقل و به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

خودسوزی یک مرد در فسا

یک مرد در فسا با ریختن بنزین دست به خودسوزی زد و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا درباره خودسوزی با بنزین در یکی از روستاهای همجوار فسا، اظهار کرد: طی تماسی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا مبنی بر خودسوزی یک مرد ۳۵ ساله با بنزین در یکی از روستاهای همجوار شهرستان فسا، نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا تصریح کرد: قبل از رسیدن نیروهای سازمان آتش‌نشانی اهالی اقدام به خاموش کردن آتش شخص کرده بودند. نیروهای سازمان آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه اقدام به ایمن‌سازی محل و هماهنگی با اورژانس و نیروی انتظامی کردند و شخص حادثه دیده را به ارگان‌های مربوطه تحویل دادند.

کد خبر 441435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.