امیدواریم مسابقات طبق تاریخ اعلام شده برگزار شود

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان گفت: بعد از گرفتن تست کرونا از بازیکنان و انجام تمامی پروتکل های بهداشتی تمرینات را شروع کردیم. درحال حاضر به ۷۰ درصد آمادگی رسیدیم و امیدواریم مسابقات در تاریخی که فدراسیون اعلام کرده برگزار شود.

محسن طاهری درگفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با روند قرعه کشی لیگ برتر هندبال آقایان، اظهار کرد: تنها قرعه کشی لیگ بانوان انجام شده و قرار است چهارشنبه _۱۲ شهریور ماه_ مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال آقایان به صورت حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه تیم را تشکیل دادیم و یک ماه است که تمرین می‌کنیم، خاطر نشان کرد: بعد از گرفتن تست کرونا از بازیکنان و انجام تمامی پروتکل‌های بهداشتی تمرین را شروع کردیم. در حال حاضر به ۷۰ درصد آمادگی رسیدیم و امیدواریم مسابقات در تاریخی که فدراسیون اعلام کرده برگزار شود.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان ادامه داد: با جذب بازیکن مشکلات تیم را تا حدودی برطرف کردیم. هر تیمی برای قهرمانی و سکو تلاش می‌کند، ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و برای دستیابی به سکو و قهرمانی برنامه‌ریزی کردیم.

طاهری در خصوص بازیکنی که به کرونا مبتلا می‌شود، تصریح کرد: تعداد بازیکن محدودی می‌توانیم در اختیار بگیریم، اما با بازیکنان شرط گذاشتیم که تمام پروتکل‌های بهداشتی را انجام دهند تا به کرونا مبتلا نشوند ولی اگر هم کسی مبتلا شود یک نفر جایگزین آن فرد می‌شود تا بازگردد.

وی اضافه کرد: مدیر عاملی محمدرضا ساکت را در سپاهان تبریک می گویم، امیدواریم برای سپاهان و اصفهان خوش یمن باشد و افتخارات فوتبال دوباره به این تیم باز گردد.

کد خبر 441411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.