تعطیلی مراکز گردشگری و تفریحی ناژوان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مراکز تفریحی ناژوان در روزهای عاشورا و تاسوعا تعطیل است و پس از این ایام طبق روال قبلی آغاز به کار خواهد کرد.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق سنوات گذشته تمام مراکز گردشگری تفریحی ناژوان روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

وی با بیان اینکه مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله سیژ و پارک بادی و بازی کودکان است، تصریح کرد: پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان به روال قبل باز می‌گردد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از ضدعفونی کردن مراکز گردشگری ناژوان برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: تمام ورودی‌های مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان در ایام فعالیت به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر روزها از ساعت ۱۸ ورودی‌های باغ الفت و باغ فردوس به سمت ناژوان با هدف کاهش ازدحام جمعیت و رعایت فاصله اجتماعی مسدود و از ورود خودروها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 441266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.