۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
دستگیری عاشق قاتل در کرمان

قتل مرموز یک جوان اهل بانه با شلیک گلوله، انفجار در معدن زغال سنگ آق‌دربند سرخس، بخشودگی دو اعدامی در زندان مراغه، انهدام باند سرقت و جعل در تهران، دستگیری عاشق قاتل در کرمان و دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در تهران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرماندار بانه گفت: یک جوان اهل بانه بر اثر تیراندازی فردی ناشناس به قتل رسید.

اسماعیل رستم پور، اظهار کرد: فردی ناشناس با تیراندازی به یک جوان در سه راه روستای شوی، وی را به قتل رساند و متواری شد و هنوز علت قتل این جوان مشخص نشده و عامل تیراندازی نیز شناسایی نشده، اما پلیس در حال بررسی موضوع و شناسایی علت یا عوامل این قتل است.

وی افزود: جسد این فرد در زیر پل سه راه روستای شوی پیدا شد و جسد برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شد.

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس دو کشته برجای گذاشت و فرماندار این شهرستان در این زمینه، گفت: انفجاری در معدن آق دربند سرخس رخ داد که بر اثر آن متأسفانه دو نفر از کارگران معدن فوت کردند و جزئیات حادثه در دست پیگیری است.

دو اعدامی در زندان مراغه بخشیده شدند

رئیس اداره زندان مراغه گفت: در آغاز دهه محرم برای دو متهم محکوم به قصاص در زندان مراغه که پرونده آنها در دادسرا در حال رسیدگی است، اخذ رضایت شد.

ابراهیم اکبریان اظهار کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های هیأت صلح و سازش زندان مراغه برای یکی از محکومان به قصاص نفس که ۱۷ سال پیش در شهر مراغه مرتکب قتل عمد شده بود از اولیای دم رضایت قطعی اخذ شد.

رئیس زندان مراغه همچنین از اخذ رضایت برای نفر دیگر که در سال جاری مرتکب قتل عمد در یکی از روستاهای شهر مراغه شده بود خبر داد و تصریح کرد: با مراجعات و پیگیری‌های مسئولان مددکاری و شورای حل اختلاف مستقر در زندان در سریع‌ترین زمان برای دریافت رضایت از اولیای دم به نتیجه رسیدند.

انهدام باند سرقت و جعل در تهران

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند پنج نفره جعل و کلاهبرداری که اسناد تجاری مانند چک را سرقت و با جعل این اسناد خرید می‌کردند، خبر داد.

سیدعلی شریفی اظهار کرد: پرونده‌ای از سوی بازپرسی دادسرای ناحیه هفت تهران با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد و محتویات پرونده حاکی از آن بود که شاکی، آگهی فروش یک دستگاه لپ تاپ به مبلغ ۳۵ میلیون تومان را در فضای مجازی درج می‌کند و فردی به نام " امیر " برای خرید مراجعه و در عوض یک فقره چک بانکی مربوط به شرکت تولیدی را به شاکی ارائه و عنوان می‌کند که مدیر عامل آن شرکت است.

وی افزود: شاکی پس از ارائه چک به بانک متوجه می‌شود چک سرقتی بوده و سارق مهر و دسته چک شرکت تولیدی را سرقت کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پرونده به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد، تصریح کرد: تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و در نهایت کلاهبردار شناسایی و کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه وی در شهرک اکباتان را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرایم متعددی با همین شیوه و خرید اجناس مختلف از مال باختگان اقرار کرد، وی چک‌های مسروقه را از فردی به نام داود خریده است و توانسته با این روش مبلغ سه میلیارد ریال به دست بیاورد.

وی ادامه داد: در گام بعدی کارآگاهان موفق به دستگیری داود شدند و هنگام دستگیری وی تعداد زیادی چک‌های سرقتی کشف و متهم به همراه چک‌های کشف شده به پایگاه یکم منتقل شد.

دستگیری عاشق قاتل در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قاتلی که در قلعه گنج به صورت مسلحانه سه نفر را طی یک اختلاف خانوادگی به قتل رسانده بود به دست پلیس نقره داغ شد.

عبدالرضا ناظری اظهار کرد: مأموران پلیس "قلعه گنج" موفق شدند، فردی را که در سال گذشته با سلاح سه نفر را در یکی از نقاط این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده بود را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: این قاتل پس از شنیدن جواب رد از سوی دختر مورد علاقه خود با همکاری برادرش، والدین و عمه دختر را به قتل می‌رساند و دختر و برادرش را نیز مجروح می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام وقوع این حادثه، اقدامات پلیسی برای دستگیری قاتل آغاز شد، افزود: حدود سه ماه قبل همدست قاتل دستگیر شده و در ادامه نیز مأموران یگان تکاوری ۱۱۶ "کهنوج" و پلیس امنیت "قلعه گنج" با پیگیری‌های پلیسی از وجود وی در یکی از نقاط کوهستانی محدوده این شهرستان مطلع و سرانجام توانستند طی یک عملیات شبانه این قاتل مسلح را دستگیر کنند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در تهران

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با سرقت خودروی مزدا قصد سرقت خودروهای دیگر را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

علی آقا طیبی اظهار کرد: واحد گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران هنگام گشت زنی در حوالی بلوار مرزداران به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی مزدا سفید رنگ مشکوک می‌شوند و برای بررسی موضوع شماره پلاک خودرو را استعلام که در پاسخ مشخص می‌شود که خودرو شب قبل در رباط کریم سرقت شده است.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری بلافاصله به راننده خودرو دستور توقف و ایست صادر کردند، ادامه داد: راننده خودرو مزدا بدون توجه به دستور ایست پلیس افزایش سرعت به سمت جنوب بزرگراه یادگار امام متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دو سارق حرفه‌ای در تعقیب و گریز پلیس تهران با شلیک تیر به لاستیک خودرویشان دست از مقاومت کشیده و خود را تسلیم کردند.

کد خبر 441215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.