تفاهم کمیته امداد و فروشگاه رفاه برای حمایت تحصیلی از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز نیازمند

با تفاهم کمیته امداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، ۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت از خدمات معیشتی و تحصیلی برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به امضا رسید.

رئیس کمیته امداد در این مراسم ضمن گرامیداشت عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) و هفته دولت گفت: مسئولیت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و در این زمینه نیازمند همراهی مردم، خیران و نهادهای مختلف هستیم.

وی با تقدیر از رویکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی افزود: این مجموعه تأمین مالی برای کمک به تحصیل ۱۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد را برعهده گرفته است.

بختیاری با بیان اینکه طبق آخرین برآوردها حدود ۷۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار نفر از این دانش‌آموزان دارای استعداد ویژه هستند که فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ارائه تبلت و تجهیزات آموزش و تحصیل مجازی به آنان را تقبل کرده است.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز در این مراسم ترویج فرهنگ خیر و احسان را از جمله اهداف تفاهم‌نامه با کمیته امداد دانست و گفت: در قالب این تفاهم‌نامه علاوه بر حمایت تحصیلی از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز نیازمند، ایجاد پنج هزار فرصت شغلی از طریق تأسیس شعبات رفاه مارکت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، معتقد است در شرایط سخت اقتصادی همه دستگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید به یاری کمیته امداد بیایند تا از این برهه سخت عبور کنیم.

کد خبر 441197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.