تجهیز ۳۶ باب خانه ورزش روستایی در استان اصفهان

به مناسبت هفته دولت، صبح امروزکاروان تجهیزات ورزشی به ۳۶ روستا در استان اصفهان اعزام شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، صبح امروز کاروان وسایل و امکانات ورزشی بر ای تجهیز ۳۶ باب خانه ورزش روستایی با عنوان ارمغان تندرستی با حضور مدیر کل، معاون توسعه ورزش،معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل، رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان و جمعی از مسئولین شهرستان اصفهان راهی ۱۸ شهرستان استان اصفهان شد.

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این خصوص گفت: تا پایان سال جاری ۱۵۰ خانه ورزش روستایی با اقلام ورزشی تجهیز خواهد شد که امروز در گام نخست و همزمان با هفته دولت تعداد ۳۶ مجموعه از تجهیزات و وسایل ورزشی برای ۳۶ خانه ورزش روستایی در ۱۸ شهرستان ارسال شد.

وی افزود: در طرح ارمغان تندرستی، تجهیزات ورزشی شامل میز پینگ پنگ ، تاتامی، تخته دارت ،صفحه شطر نج و اقلامی از این دست با هزینه ای افزون بر یک میلیارد و ۸۰۰ هزار ریال تهیه و ارسال شد که بزودی این تجهیزات برای ۲۰خانه ورزش روستایی دیگر نیز تهیه و در اختیار روستاییان عزیز قرار خواهد گرفت.

گفتنی است بیش از ۴۲۰ باب خانه ورزش روستایی در دولت تدبیر و امید در روستاهای استان اصفهان با همکاری دهیاری ها، هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان تجهیز و راه اندازی شده است.

کد خبر 441144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.