۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کرونا منشأیی برای خلق اثر هنری

مدیر گالری اکنون گفت: کرونا و اوضاع نابسامان اقتصادی بر روی خرید آثار هنری اثر گذاشته و باعث افت شدید خرید و فروش‌ها شده است. اما کرونا جنبه مثبتی هم داشته و این روزها کرونا منشأیی برای بسیاری از هنرمندان است تا بر اساس این ویروس اثر خلق کنند.

الناز رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره برگزاری گالری به صورت مجازی اظهار کرد: استقبال از نمایشگاه مجازی قابل قبول بود، اما واکنش‌هایی که در نمایشگاه فیزیکی دریافت می‌کنیم را در نمایشگاه‌های مجازی دریافت نکردیم.

وی درباره خرید و فروش آثار هنری گفت: کرونا و اوضاع نابسامان اقتصادی روی میزان خرید آثار هنری اثر گذاشته و باعث افت شدید خرید و فروش‌ها شده است. اما کرونا جنبه مثبتی هم داشته و این روزها کرونا منشأیی برای بسیاری از هنرمندان است تا بر اساس این ویروس اثر خلق کنند.

مدیر گالری اکنون با اشاره به برگزاری گالری‌های آنلاین توضیح داد: در دوران شیوع کرونا با لحاظ الزامات بهداشتی نمایشگاه فیزیکی برگزار کردیم، اما آنطور که باید و شاید استقبال نشد و همین باعث بی‌انگیزگی می‌شود. کرونا یک راه نمایش پیش روی ما گذاشته است. نمایش آنلاین باعث شد بتوانیم با کشورهای خارجی مراوده داشته باشیم، اگر قبلاً قصد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی را داشتیم باید هزینه‌ها و تلاش‌های زیادی می‌شد، اما اکنون با ایده گالری آنلاین راحت تر آثار را به نمایش می‌گذاریم و مرزها را برداشته‌ایم.

کد خبر 441027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.