اخباری معرفت را نشان داد/ صعود را به مالک باشگاه و هواداران تقدیم می کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مالک باشگاه تراکتور دوسال سخت را داشت که امیدوارم حضور در فینال هدیه خوبی برای تولد او باشد. هواداران بعد از چندسال طعم فینال را چشیدند و سهمیه آسیایی قطعی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساکت الهامی در کنفرانس خبری بعد از صعود تیمش به فینال، اظهار کرد: از اینکه به فینال رسیدیم خوشحال هستم، بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم که هرچه به انتهای آن نزدیک می‌شدیم با توجه به اخراج اسدی سخت‌تر هم شد.

وی ادامه داد: نفت مسجد سلیمان تیم شایسته‌ای است، به مهدی تارتار و گروهی که دارد بابت این تیم منسجم، سازمان یافته و منظم تبریک می‌گویم. تا قبل از گل مستحق پیروزی بودیم و چند موقعیت گل داشتیم. با اخراج رضا اسدی بعد از گل نفت به تیم ما فشار وارد کرد که خوشحالم گلی دریافت نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه اخباری بعد از مدت‌ها درون دروازه قرار گرفت و خوب بود، تصریح کرد: این دروازه‌بان نشان داد هنوز معرفت و مردانگی در فوتبال وجود دارد زیرا از دیروز ۶ مرتبه فیزیوتراپی رفته و با کتفی که جایش در آمده بود بازی کرد، از او و دیگر بازیکنان تشکر می‌کنم.

الهامی اضافه کرد: این پیروزی را از طرف خودم و بازیکنان به زنوزی و هواداران تقدیم می‌کنیم. مالک باشگاه تراکتور دو سال سخت را داشت که امیدوارم حضور در فینال هدیه خوبی برای تولد او باشد. هواداران که بعد از چندسال طعم فینال را چشیدند و سهمیه آسیایی قطعی شد. از مجموعه همکارانم، کادر فنی و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم امیدوارم بتوانیم در فینال هم نتیجه بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: موقعیت‌هایی ایجاد کردیم که اگر فر عباسی نبود می‌توانستیم به گل برسیم، بازی تا دقیقه ۶۵ در اختیار ما بود ولی ۱۵ دقیقه آخر نفت مسجد سلیمان به ما فشار وارد کرد. فرقی نمی‌کند چه تیمی از دربی فردا به فینال برسد فقط هیچوقت ترسو ها به فینال نمی‌رسند.

کد خبر 440974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.