توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک بین شهروندان ماسال

شهردار ماسال گفت: از زمان آغاز شیوع کرونا در اسفندماه تاکنون شهرداری به منظور حفظ سلامت کارکنان و شهروندان در چند مرحله حدود ۱۰ هزار عدد ماسک بین آنان توزیع کرده است.

محمد کاتوزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری ماسال با شیوع مجدد کرونا، تمامی اماکن عمومی شهر همچون پارک‌ها، ایستگاه‌های تاکسی و سرویس‌های بهداشتی را ضدعفونی کرده و این اقدام تا قطع چرخه انتقال این بیماری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اماکن عمومی ماسال توسط چهار نفر از نیروهای خدمات شهری با استفاده از آب ژاول، وایتکس و یک تانکر سه هزار لیتری خودروی نیسان و یک تانکر چهار هزار لیتری خاور ضدعفونی می‌شود.

شهردار ماسال یادآور شد: هفته گذشته نیروهای شهرداری به منظور آماده سازی محل برگزاری کنکور، دانشگاه این شهرستان را ضدعفونی کردند.

کاتوزی اظهار کرد: حفظ سلامت کارکنان و شهروندان برای شهرداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل از زمان آغاز شیوع کرونا در اسفندماه تاکنون حدود ۱۰ هزار عدد ماسک خریداری کرده و در چند مرحله بین آن‌ها توزیع کرده است.

شهردار ماسال خاطرنشان کرد: شهرداری ماسال به منظور اطلاع رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل ابتلای ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر در خصوص نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام عزاداری ایام محرم نصب کرده و از شهروندان انتظار داریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

کاتوزی عنوان کرد: شهرداری ماسال یک دستگاه آمبولانس برای جابجای فوتی‌های مشکوک به بیماری کرونا در اختیار دارد و همه مراحل کفن و دفن بیماران کرونایی در سطح شهرستان کاملاً شرعی و بهداشتی توسط شهرداری و با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان و سپاه، نیروی انتظامی و روحانیون انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، شهروندان با رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامت خود و کارگران زحمتکش شهرداری از انداختن دستکش و ماسک یکبار مصرف در معابر و امکان عمومی جدا خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، ماسال با دارا بودن دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 440805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.