پیروزی مقتدرانه میلواکی و لیکرز در شب صعود میامی

رقابت های پلی آف لیگ حرفه بسکتبال آمریکا، دیشب و بامداد امروز دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های دور اول پلی‌آف NBA شب گذشته پیگیری شد. در نخستین دیدار، میلواکی باکس با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۰۶ حریف خود اورلاندو را مغلوب کرد. در این دیدار یانیس آن ته توکومپو بهترین بازیکن این دیدار با ۳۱ امتیاز بود. به این ترتیب میلواکی در سری دور اول با حساب سه بر یک پیش افتاد تا به یک برد دیگر برای صعود به دور بعد نیاز داشته باشد.

هیوستون راکتس نیز که تا پیش از بازی شب گذشته با حساب دو بر یک از اوکلاهاما پیش بود، با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۱۴ مغلوب این تیم شد تا سری بازی این دو تیم در عدد دو برابر شود. برای اوکلاهاما دنیس شرودر با ۳۰ امتیاز و برای هیوستون جیمز هاردن با ۳۲ امتیاز بهترین بازیکنان زمین بودند. همینطور میامی هیت نیز در بازی چهارم خود بار دیگر ایندیانا را مغلوب کرد تا به راحتی و با حساب ۴ بر صفر به دور بعدی مرحله پلی‌آف صعود کند. در این دیدار که با نتیجه ۹۹ بر ۸۷ به پایان رسید، گوران دراگیچ با ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن میامی و بازی بود.

بالاخره در مهم‌ترین بازی شب گذشته، لس آنجلس لیکرز در شب تولد کوبی براینت، اسطوره فقید این باشگاه، با درخشش لبران جیمز و آنتونی دیویس به راحتی و با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۱۵ پورتلند تریل بلیزرز را شکست داد. در این دیدار لبران با ۳۰ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

کد خبر 440787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.