روزنامه‌های ورزشی ۴ شهریور؛ نکونام در تراکتور؟

همزمان با قوت گرفتن جدایی نکونام از فولاد شایعاتی مبنی بر توافق او با تراکتور به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه چهار شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "بسته‌ترین دربی تاریخ" به برگزاری دربی جام حذفی در سکوت مطلق آزادی پرداخت، سکوتی که حداقل برای بازی دربی قابل پذیرش و تصور نبوده و نیست و باید شاهد یکی از عجیب‌ترین دربی‌های تاریخ باشیم.

"گل" با عنوان"اوساسونایی‌ها در تبریز" مدعی شد جواد نکونام سرمربی فعلی فولاد گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم در فصل آینده است و حتی در این راستا لیست بازیکنان نیز به مدیران تراکتور ارائه کرده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بازگشت انصاری‌فرد و حاج صفی به سرزمین اساطیر" مدعی شد دو ملی‌پوش فعلی کشورمان در راه بازگشت به لیگ یونان قرار دارند، لیگی که در گذشته برای این دو بازیکن پیام‌آور اتفاقات خوبی بوده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "از دفاع وزیر تا احتمال بازداشت متهمان" به حضور وزیر ورزش مدیران فدراسیون فوتبال در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پرداخت، جایی که گویا احتمال بازداشت متهمان این پرونده مطرح شده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"به ملیلچ گفتم این بازی مال ماست" بخ اظهارات و کری‌خوانی رادوشوویچ پیش از دربی حذفی پرداخت، رقابتی که شاید آخرین فرصت این دروازبان کروات برای اثبات ارزش‌های فردی بعد از دو اشتباه او در بازی‌های گذشته باشد.

"شوت" با عنوان "کورسوی شکست حکم ویلموتس" به همکاری سه قوه کشور برای شکست ویلموتس در پرونده این سرمربی پرداخت، اتفاقی که رخ دادن آن اگر چه دور از ذهن است ولی می‌تواند یک نقطه عطف حقوقی در تاریخ فوتبال ایران باشد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"از خودت دفاع کن مثل بایرن" به لزوم الگوبرداری پرسپولیس از سبک بازی بایرن مونیخ پرداخت، موضوعی که می‌تواند وضعیت دفاعی این تیم بعد از خوردن سه گل از گهر سیرجان ترمیم کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "رکورد کلین شیت بدون شاد کردن هواداران ارزشی ندارد" به اظهارات پیام نیازمند پرداخت، کسی که شاید آخرین روزهای حضور خود در سپاهان را تجربه می‌کند.

کد خبر 440770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.