رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌های مشهد رضایت‌بخش است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: محرم امسال بسیاری از شهروندان به توصیه پزشکان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز اقدام به عزاداری کرده‌اند که همت علاقه‌مندان به اهل‌بیت (ع) در رعایت این پروتکل‌ها در مشهد رضایت‌بخش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری امروز (دوشنبه) در یکصد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، با بیان اینکه نقطه تبلور عشق و فداکاری را در واقعه عاشورا می‌توان دید، اظهار کرد: عاشورا درس‌های بزرگی از مقاومت و ایستادگی را در دل خود جای داده و نمایانگر مظلومیت اصحاب امام حسین (ع) در برابر یک لشکر کثیر است.

وی افزود: فداکاری و ارادت یاران امام حسین (ع) از یکسو و قساوت و بی رحمی لشکر دشمن از سویی دیگر این حادثه تاریخی را منحصربفرد می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه ظلمی که بر خاندان اهل‌بیت (ع) روا شد، تشیع را همچنان پس از قرن‌ها عزادار نگاه داشته، تصریح کرد: این عرض ارادت شیعیان همچنان در اوج خود قرار دارد و مردم با عشق و علاقه روزهای عزای حسینی را گرامی می‌دارند.

وی ادامه داد: محرم امسال بسیاری از شهروندان به توصیه پزشکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز اقدام به عزاداری کرده‌اند که همت علاقه‌مندان به اهل‌بیت (ع) در رعایت این پروتکل‌ها در مشهد رضایت‌بخش است.

حیدری با تاکید بر اینکه عزاداری‌ها باید موجب افزایش معرفت نسبت به امام حسین (ع) شود، خاطرنشان کرد: حفظ جان مردم واجب است و امیدواریم با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، کادر بهداشت و درمان بیش از این به زحمت نیفتند.

کد خبر 440633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.