اگر مدیریت فوتبال تدریس می‌شود بگویید تا بخوانیم! / من را روبروی هواداران قرار دادند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: من را نباید با فردی که تحصیلات ورزشی ندارد مقایسه کرد و گفت چون نفرات قبلی که از جنس فوتبال نبودند، نتوانستند کاری کنند رحیمی زاده هم نمی‌تواند. مشکلات زیادی در باشگاه‌ها وجود دارد که اگر حل شود ورزش گلستان می‌شود.

مجید رحیمی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیشنهاد مدیرعاملی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، اظهار کرد: در حال حاضر مهم نیست چه شخصی مدیرعامل سپاهان می‌شود، بلکه مهم حضور فردی است که بتواند باشگاه را از این شرایط نجات دهد.

آذری هم از وزنه برداری به فوتبال آمد، اما موفق شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان با بیان اینکه اگر درسی به نام مدیریت فوتبال در دانشگاه تدریس می‌شود بگویید تا در ادامه درس مدیریتی بخوانیم، خاطر نشان کرد: سعید آذری هم از وزنه برداری آمد و سر رشته‌ای در فوتبال نداشت، اما الان یکی از مدیران موفق فوتبال کشور است. مدیرانی هم بودند که از جنس فوتبال بودند ولی نتوانستند به سپاهان کمک کنند، مدیریت یک علم ذاتی است.

وی تصریح کرد: من را نباید با فردی که تحصیلات ورزشی ندارد مقایسه کرد و گفت چون نفرات قبلی که از جنس فوتبال نبودند نتوانستند کاری کنند، رحیمی زاده هم نمی‌تواند. مشکلات زیادی در باشگاه‌ها وجود دارد که اگر حل شود ورزش گلستان می‌شود. برخی افراد فرافکنی می‌کنند و ذهن جمعیتی را به سمتی که می‌خواهند می‌برند و همه اینها سازمان یافته بوده است.

کارم مدیریت است و درس آن را خوانده‌ام

رحیمی زاده اضافه کرد: یک سری صحبت‌هایی می‌شود تا افکار عمومی به سمت حاشیه برود، در سطح مدیریت استان اصفهان جایگاه خوبی دارم. کار من مدیریت است و درس آن را خوانده‌ام، دو سال مدیر پایگاه قهرمانی استان، دو سال هم معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار بودم و در حال حاضر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان هستم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در خصوص مصاحبه‌اش در مورد محرم نویدکیا، گفت: هفت سال پیش سپاهان به خاطر مشکلاتی با فدراسیون در لیگ برتر هندبال حضور نداشت که به عنوان یک کارشناس ورزشی از من سوال شد چرا رشته‌های ورزشی به جز فوتبال دیده نمی‌شوند؟ من هم در جواب گفتم به علت اینکه فوتبال رسانه، مخاطب و اسپانسر دارد توجه بیشتری به این رشته می‌شود و برای مثال محرم نویدکیا اسطوره فوتبال که ۱۳ سال سابقه دارد را می‌شناسند، اما من که ۲۲ سال سابقه دارم را نمی‌شناسند.

برخی از دوستان شیطنت کردند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند

رحیمی زاده، ادامه داد: خیلی از دوستان شیطنت کردند و آن قسمت مصاحبه من را تیتر کردند و من را جلوی هواداران قرار دادند تا خودشان هر کاری دوست داشتند بکنند و از آب گل آلود شاه ماهی بگیرند. برخی فقط تیتر را خواندند.

وی با اشاره به اینکه یک باشگاه، تلفیقی از چند رشته ورزشی است، اظهار کرد: بودجه‌ای که برای فوتبال در نظر گرفته می‌شود، کاری به بودجه دیگر رشته‌ها ندارد و اول بودجه فوتبال را می‌بندند زیرا با افتخاراتی که آورده ویترین باشگاه است.

اعلام کردم اگر بیایم دست دلال‌ها را در باشگاه می‌بندم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، اضافه کرد: زمانی که متنی تیتر شود به راحتی ذهن افراد منحرف می‌شود، در صورتی که اگر حرف آن‌ها درست بود می‌توانستند لینک خبر را هم بیاورند تا واقعیت مشخص شود. مجید رحیمی زاده زمانی که می‌خواست به باشگاه برود اعلام کرد دست دلال‌های بیرونی و داخلی باشگاه را می‌بندد و تا این حرف به گوش افرادی که منفعت در این کار دارند رسید این تیتر را زدند تا هوادارن فکر کنند رحیمی زاده می‌خواهد فوتبال را نابود کند.

رحیمی زاده در رابطه با هزینه‌های سپاهان، خاطر نشان کرد: هیچ زمانی نگفتم فوتبال نباشد، بلکه گفتم در کنار آن به دیگر رشته‌های باشگاه سپاهان هم توجه شود، هر حرفی راجع به من زده شد سکوت کردم، زیرا در فکر مقام و پول نیستم.

یک عده خودشان را به ورزش چسباندند تا دلالی کنند

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم بتوانم به سپاهان کمک کنم، تصریح کرد: یک عده خودشان را به ورزش چسباندن و از این راه دلالی می‌کنند که باعث می‌شود افرادی که در ورزش تخصص دارند دور شوند. اشخاصی مثل عقیلی، نویدکیا و جمشیدیان از ورزش محو شدند.

به خاطر سپاهان به زاهدان تبعید شدم، شما تا کجا رفتید؟

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان افزود: سی سال می‌شود که در سپاهان حضور دارم و هیچ زمانی پیراهن خود را نفروختم، در دوران سربازی موظف می‌کنند بازیکنان به تیم‌های نیروی انتظامی و ارتش بروند که در هندبال یک تیم اصفهانی و دوتیم غیر اصفهانی بودند، ولی من حاضر نشدم برای آنها بازی کنم و قاچاقی برای سپاهان بازی می‌کردم که باعث شد از اصفهان به ایرانشهر زاهدان تبعید شوم. به عزیزانی که دنبال تأمین منافع خود هستند می گویم من به خاطر سپاهان تا ایرانشهر زاهدان رفتم شما تا کجا رفتید؟ تا زمانی که افرادی مثل من از گود ورزش خارج هستیم وضعیت ورزش همین خواهد ماند.

کد خبر 440620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.