شایعه‌ای در مورد تاثیر ماورایی یک دارو

پروژه قدرت ۲۰۲۰ (Project Power2020) یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی هنری جوست و آریل شولمن است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فیلم پروژه قدرت که در تاریخ ۱۴ آگوست سال جاری منتشر شده است، جزو فیلم‌های طولانی دسته بندی می‌شود. شرکت نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ فیلمنامه پروژه قدرت را خریداری کرد. نتفلیکس این فیلمنامه را که توسط ماتسون تاملین نوشته شده بود مانند بسیاری از فیلمنامه‌های آثار دیگر این شبکه در مزایده استودیوها با موفقیت تصاحب کرد. ماتسون تاملین، فیلمنامه فیلم جدید بتمن را نیز نوشته است. 

فیلمبرداری ابتدایی این فیلم از ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ شروع شد و تقریباً ۸۵ میلیون دلار هزینه ساخت آن شده است. بازیگران اصلی فیلم پروژه قدرت جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت و دومینیک فیش‌بک هستند. علاوه بر این بازیگران دیگری مانند مشین گان کلی، خودریگو سانتورو و ایمی لندکر نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

آنچه باعث شده است پروژه قدرت، فیلمی سرگرم کننده باشد، بهره‌مند شدن از ترکیب هوشمندانه‌ای از عناصر آشنا در بافتی از محیط جهان واقعی است که ایده‌ای نو و مبتکرانه بشمار می‌رود. علاوه بر این بدلکاری و جلوه‌های بصری این فیلم نیز بر جذابیت آن افزوده است.

داستان فیلم پروژه قدرت بر این اساس است که شایعه‌ای در مورد یک قرص جدید و مرموز در خیابان‌های نیواورلئان پخش شده است که قدرت‌های ویژه هر فرد را فعال می‌کند، اما تا زمانی که قرص مصرف نشود، کسی نمی‌داند که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

ممکن است فردی با مصرف آن نامرئی شود یا پوست ضد گلوله به دست بیاورد یا حتی ممکن است فردی واکنش‌های خطرناک‌تر و مرگبارتری را از خود نشان دهد. با مصرف این قرص توسط چندین فرد، میزان جرم و جنایت در شهر افزایش پیدا می‌کند.

تیم پلیس محلی با کمک یک نوجوان و یک سرباز به منظور از بین بردن قرص و متوقف کردن فعالیت افرادی که آن را تولید می‌کنند، خود را به خطر می‌اندازند و تصمیم می‌گیرند برای انجام این کار از آن قرص استفاده کنند.

کد خبر 440558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.