شهرداری باید حامی حقوق شهروندان باشد

شهردار پردیس گفت: شهرداری جای حاشیه‌سازی و سیاسی‌کاری نیست، زیرا وظیفه ما خدمت به شهروندان است و این می‌طلبد تمام همکاران‌ ما در شهرداری تلاش کنند تا بتوانیم گذشته را جبران کنیم.

به گزارش ایمنا، مرتضی همتی اظهار کرد: با توجه به فرصت کم باقیمانده به پایان دوره شورای اسلامی شهر، ما باید تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به کار ببریم زیرا نیمی از فصل عمرانی سال ۹۹ گذشته و باید به سمت پیش نویس بودجه سال ۱۴۰۰ برویم همچنین متمم بودجه سال ۹۹ را نیز در پیش داریم و زمانی برای از دست دادن، هدر و خطا کردن نداریم.

وی افزود: باید با جدیت این رخوت چند ماهه و ضربه‌ای که به حیثیت شهرداری وارد شده را با بازگشت اعتماد و اعتبار عمومی جبران کرده و با توان‌یابی و اقتدار شهرداری، راه را برای ارائه خدمات هموار کنیم.

شهردار جدید پردیس عنوان کرد: اعتقاد داریم اگر شهرداری اقتداری نداشته باشد هیچ اقدامی را به درستی نمی‌تواند انجام دهد و مهم‌تر از آن بازیابی روحیه پرسنل شهرداری را در برنامه خواهیم داشت زیرا در هر کاری که جز وظایف ذاتی شهرداری است، پرسنل آن دخیل هستند.

همتی اضافه کرد: برای این کار باید بستر را به گونه‌ای فراهم کنیم که از دخالت‌های دیگران در مجموعه مدیریت شهری کم کنیم تا شهرداری از این وضعیت ناپایدار عبور کرده و به آرامش برسد و وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی با بیان تغییر تعدادی از مدیران ارشد شهرداری پردیس، تصریح کرد: در این راستا دست نیاز به سوی اعضای شورای تأمین دراز می‌کنیم زیرا شهرداری جای حاشیه‌سازی و سیاسی‌کاری نیست، چون وظیفه ما خدمت و نوکری شهروندان است و این می‌طلبد تمام همکاران ما در شهرداری جدیت و تلاش بیشتری کنند تا بتوانیم گذشته را جبران کنیم.

شهردار جدید پردیس تحویل گرفتن فازهای مسکن مهر، عنوان کرد: در موضوع واگذاری فازهای جدید به شهرداری سخن بسیار است، اما به دلیل اینکه اطلاعات کاملی در این خصوص ندارم، نمی‌توانم اظهار نظر کارشناسانه داشته باشم.

همتی افزود: زمانی که نقطه‌ای تحویل شهرداری می‌شود از نظر قانونی باید مقدمات آن طی شده و هزینه آماده‌سازی‌ها و سایر موارد در نظر گرفته شده باشد.

منبع: فارس

کد خبر 440389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.