پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه میدان تا میدان

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه میدان تا میدان به طول تقریبی ٩٣١ متر خبر داد.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پروژه ساماندهی میدان تا میدان سه هزار و ٩١٣ مترمربع سنگ‌فرش اجرا می‌شود.

وی افزود: در این پروژه کف، سقف و جداره بازار به صورت همزمان نوسازی می‌شود و کف‌سازی بازار با استفاده از سنگ هتن‌آباد با ضخامت ۱۰ سانتی متر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به حضور مداوم مردم و جریان داشتن دائمی کسب و کار در بازار و اینکه امکان تعطیلی آن وجود ندارد، در هشت قسمت تقسیم‌بندی شده که اقدامات دو قسمت آن در حال اجراست، ادامه داد: دو عنصر اصلی و شاخص اصفهان یعنی میدان‌امام (ره) و میدان‌امام علی (ع) از طریق بازار بزرگ به یکدیگر متصل می‌شود و این موضوع اهمیت بازار بزرگ اصفهان را به عنوان محور تجاری گردشگری بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: کف‌سازی گذر میرعماد از دیگر پروژه‌های در حال اجرا بوده که بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فیض با بیان اینکه پروژه کف‌سازی گذر میرعماد در سه فاز و با طول ۳۸۰ متر و وسعت چهار هزار مترمربع در دست اقدام است، گفت: فاز اول پروژه کف‌سازی گذر میرعماد با مساحت یک هزار و ۳۶۴ مترمربع و طول ۱۲۴ متر است، فاز دوم پروژه ۱۲۸ متر طول با مساحت یک هزار و ۴۱۰ مترمربع و فاز سوم آن ۱۲۸ متر طول با وسعت یک هزار و ۲۱۶ مترمربع اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: جنس متریال برای کف‌سازی مسیر، بلوک فرش ۲۰ در۲۰ سانتی‌متر برای فاز اول و دوم و سنگ هتن‌آباد ۲۰ در ۲۰ سانتی‌متر برای فاز سوم است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه کف‌سازی محور بید آباد حدفاصل بازار علی‌قلی آقا تا مسجد سید خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با سطح دو هزار مترمربع در حال اجراست.

وی ادامه داد: پیاده‌رو سازی خیابان شهید مطهری حد فاصل پل آذر تا پل فلزی حدود دو هزار و ۵۰۰ مترمربع است که تقریباً حدود ۷۰ درصد کار شده و به زودی تکمیل خواهد شد.

کد خبر 440377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.